Voor zover het er nu voor staat: - 1 week survivelen zuid frankrijk - midweek suvivelen belgische ardennen - 1 weekje renesse - midweek beachrugby Ameland - 4 Weken Portugal
ik ga 7 weken naar mijn huisje in Athene, 2 weken alleen met vriendinnen en daarna komt mams en broertje. Ik kan der lekker elke dag ook paardrijden! En kan neit wachten om mijn familie en vrienden weer te zien!
Vanacht naar Zwisterland! In de zomer ga ik samen met 3 vriendinnen naar Salou (Beachmasters) en ik ga waarschijnlijk nog met mn vriendje naar Terschelling maar da's nog niet zeker..
uhm.. met hemelvaart naar julianadorp en dat weekend daarop ook .. en met school een weekje naar parijs, en met de Zomervakantie gaan we naar Zuid frankrijd, met kenissen
Ga over 9 dagen voor 3 weken naar Mexico!! Geen paardrijvakantie maar hoop daar nog wel een keer op een paard te kunnen kruipen. Lijkt me helemaal geweldig om door de woestijn te kunnen rijden als een echte cowgirl
Ik heb een vriendin wonen in Palma de Mallorca Ze was 11jaar me buurmeisje maar door overleiding van haar moeder.. (ouders gescheiden, vader woonde in Mallorca, nu Spanje zelf) Ze heeft haar opleiding afgemaakt, en ging toen naar Mallorca verhuizen.. Nu is het me vakantie adresje, het is super daar, en heel gezellig
iK ga in week 15 met school een week naar de weerribben, dan een maand stage op een boerderij ( ook n soort vakantie vind ik ) Dan 10 dagen Terschelling, 2 weekjes thuis of laar polen liften en dan weer 10 dagen terschelling