Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjellko schreef:@jesse-rulez: jaa dat is hem! ik vond het er op de site zooo mooi uit zien
jesse_rulez schreef:Vjellko schreef:@jesse-rulez: jaa dat is hem! ik vond het er op de site zooo mooi uit zien
oooooooooooooh! echt waar? waaaaaaaaah, wat toevallig! oh man, dat gaat helemaal goedkomen met je vakantie dan! de paarden, het tuig, de accomodatie: echt alles is super! ik reed dus op Fernando en mn zusje op Pilato: super-paarden.![]()
zorg wel dat je een goede conditie hebt: niet zozeer voor het paardrijden, meer voor het iedere dag uit de wei halen/zoeken van je paard, want de wei is echt MEGAGROOT en de paarden staan helaas niet elke morgen vooraan bij het hek op je te wachten....![]()
zoals je misschien in mn zusjes of in mijn reisverslag hebt kunnen lezen, hebben we video-opnamen gemaakt ter promotie van de Horse Holiday Farm. zodra de dvd af was, zouden ze 'm ons opsturen... we hebben 'm dus nog nie gezien/ontvangen, maar mocht je 'm al in je bezit hebben (?), dan kun je ons bewonderen(/uitlachen)
MelanieS schreef:jesse_rulez schreef:Wat me daar opviel is dat aan het begin van een drukke straat een Mc Donalds, Burger King en KFC waren.... nog geen 100m verderop (!) lag nog een MC Donalds en een Burger King.... en allen waren drukbezocht haha...
Het was mijn vriend al opgevallen dat er steeds meer dikke kindertjes in Ierland rondlopen. Overigens is het 'altijd' (in ieder geval sinds ik er kom) al zo geweest dat mensen altijd maar aan het eten zijn. De eetgelegenheden zitten altijd vol. Ook in 1989 toen het economisch helemaal niet goed ging gaf men geld uit aan ontbijten en lunchen buiten de deur.
Pava schreef:
Dat klopt. De overheid heeft inmiddels ook een programma opgesteld om de mensen te wijzen op de gevaren van overgewicht etc. Dat weet ik omdat mijn zwager en schoonzus sinds 1999 in Ierland wonen. Ik kom er dan ook jaarlijks twee weken. En idd je raakt onherroepellijk verliefd op dat land. Ik ben inmiddels in Connemara en in Kerry geweest en de "vaste standplaats" is Clare. Van 20/6 - 4/7 zat ik in Clare. Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.
Pava schreef:En idd je raakt onherroepellijk verliefd op dat land. Ik ben inmiddels in Connemara en in Kerry geweest en de "vaste standplaats" is Clare. Van 20/6 - 4/7 zat ik in Clare. Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.
jesse_rulez schreef:Pava schreef:Btw een vraagje: wat mij in Ierland opviel is dat iedereen aan je vraagt: 'How are you?' De eerste paar keren beleefd geantwoord, daarna een keertje niet (omdat ik niet zeker wist of ze dat nou uit interesse of uit een soort van beleefdheid vroegen) en toen vroeg die persoon nogmaals 'How are you?'... Vragen ze dat dan echt uit interesse of is het toch een soort van beleefdheid á la Amerika?
jesse_rulez schreef:Pava schreef:En idd je raakt onherroepellijk verliefd op dat land. Ik ben inmiddels in Connemara en in Kerry geweest en de "vaste standplaats" is Clare. Van 20/6 - 4/7 zat ik in Clare. Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.
Oh leuk: nog meer foto's!!!!*ik wacht in spanning af...*
Btw een vraagje: wat mij in Ierland opviel is dat iedereen aan je vraagt: 'How are you?' De eerste paar keren beleefd geantwoord, daarna een keertje niet (omdat ik niet zeker wist of ze dat nou uit interesse of uit een soort van beleefdheid vroegen) en toen vroeg die persoon nogmaals 'How are you?'... Vragen ze dat dan echt uit interesse of is het toch een soort van beleefdheid á la Amerika?