In november 2024 kwam er weer een paaaareltje voorbij. Jup, 1 maand later 
Dus weer halsoverkop tickets geboekt en op pad gegaan.
De eerste stop was gelijk waar we voor gingen, een praaachtige plek in Värmland. 3 hectare, eerste buren op 600 meter, middenin het bos, maar wel met een deel verwaarloosd weiland. Wederom een klein oud huisje wat volledig opgeknapt moest worden, en volledig off grid.

We waren de enige op de bezichtigingsdag. Helaas bleken er toch andere kapers op de kust en zijn we wederom overboden. De tweede partij had helaas iets meer budget beschikbaar dan wij.
Het tweede huis wat gepland was, was in regio Bengtsfors. Die hebben we last-minute af moeten zeggen, want de wegen waren spékglad en dat was zonder spijkerbanden echt levensgevaarlijk. Laten we zeggen dat ik blij was dat er geen tegemoetkomend verkeer was op la moment supreme.
De tweede helft van de trip gingen we verder naar het noorden, richting Östersund.
Daar stond ook nog een leuk huisje waar we graag even wilden gaan kijken. 6000 m2 perceel en het huisje was in prima staat (wel off grid wederom).

Mijn gevoel bij de directe omgeving was helaas niet goed, het voelde een soort van onbehaaglijk.
Daarnaast stond dit aan de rechterkant van het huis:

En dat was te voelen ook. Ik weet niet of jullie Rollercoaster nog herinneren, maar daar had je een attractie genaamd Het Scheve Huisje. Zo voelde het als je binnen stond
Dus hier zijn we maar niet mee verder gegaan.