Cioccolato schreef:Ibbel schreef:Gelukkig heb ik hier geen ervaringen met trage bediening of slecht eten. Maar wat wel een algemene ergernis is, is het gebrek aan groente en de overmaat aan vlees bij welke maaltijd dan ook. Lappen biefstuk van 250 gram en dan een halve gegrilde wortel en 3 gepofte tomaten oid erbij geleverd krijgen.
Sorry, maar 'we' willen een eiwittransitie en we willen van 60% dierlijk naar 60% plantaardig binnen nu en 15 jaar. En de horeca zou hier een voorbeeldfunctie in moeten hebben. Want mensen willen thuis namaken wat ze buiten de deur zo lekker hebben gegeten. Word eens creatief met groenten! Doe je de vegetariërs onder ons ook een lol mee, win-win.
Oh nee juist niet. Liever weg met de groente.... ik betaal voor biefstuk als ik biefstuk bestel. Zet er dan biefstuk en x op als je 50 50 wil.
Same. Ik kan in restaurants vaak niks met de groente, is allemaal nog maar halfgaar naar mijn mening
Wat vaker zoete aardappel friet ipv gewone zou ik dan wél weer waarderen.
Grote porties vind ik ook altijd jammer. Voorgerecht neem ik nooit, en toetje afhankelijk van hoe groot het voorgerecht is. Had laatst een keer een senioren portie bij de griek, dat was echt perfect
Nog een ergernis, waarom staat bij zoveel restaurants de muziek zo hard
dat hoort op achtergrond, niet om gesprekken van andere klanten te proberen te overstemmen

dan kan je gewoon zoiets kleins bestellen.