Eindelijk lijkt alles samen te komen; ik ga in Frankrijk wonen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Eindelijk lijkt alles samen te komen; ik ga in Frankrijk wonen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 18:32

Welkom thuis!

Tijd nemen om te landen is nodig. Een verhuizing is 1 van de meest stressvolle dingen in een mensenleven.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 18:58

welkom thuis
en idd, geef jezelf tijd om te aarden/landen, dat zal wel tijd nodig hebben. het is tenslotte een erg grote en impactvolle stap die je hebt gezet.
Komt goed, voor je het weet heb je je draai gevonden.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 19:03

Welkom thuis! Het is een groot life event, verstandig om daar even de tijd voor te nemen. Ga lekker een paar keer wandelen in je nieuwe buurt enzo, dat helpt met landen vind ik altijd :P

Is je paard nu ook al over?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-26 20:07

Welkom thuis!
Nu lekker bijkomen van de reis en al de nieuwe dingen
Waneer komt je paard aan?
Vermoed zomaar dat dat ook een hoop tust gaat geven

matyee95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:29

Vandaag voelde ik me al een stukkie beter. In een soort coma gelegen vannacht. Ik werd wakker en had echt zin in de dag. Het was heerlijk weer en heb de wei voor mijn paard klaar gemaakt. We hebben een leuk clubje paarden geselecteerd waar hij voorlopig bij komt te staan. Een mega weide met een grote schuilstal. En al even op pad geweest, boodschappen gedaan enzo. Al voelt dat niet raar ofzo want ik heb hier al 1039392 keer boodschappen gedaan in de buurt in al die 7 jaar dat ik hier kom. Ik heb ook al een hele knappe man achter de toonbank gezien bij de slager hahaha. De beste man was gewoon net zo groot als ik wat ik beschouw als een teken van boven dat lange mannen óók in Frankrijk bestaan :)

De kinderen hier in huis (die frans spreken) vinden het maar onzin dat ik deels nederlands met ze spreek haha, ondanks dat ik nu al probeer om zo veel mogelijk frans te spreken, hoe moe ik ook nog ben.

Ik ben nog steeds dus vrij wiebelig, en inderdaad, wat hier geschreven word, een verhuizing is een mega event in een mensen leven. Helemaal als je 'alleen' gaat.

Mijn paard word donderdag opgehaald, vrijdag gekeurd en gaat zaterdag rijden. Het is nog zo onwerkelijk dat hij hier straks staat!! Het word zo leerzaam vooral.

Op dit moment lig ik lekker op de bank te chillen met een kat op schoot. Wie had dat gedacht, ik als niet-kattenmens haha.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:39

Fijn dat je je iets beter voelde vandaag! Het is ook niet niks. Hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar beter!

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Hej wat een leuk verhaal en stoer dat je dit doet! Ik hoop dat je snel went op je nieuwe stek. Ik heb een vraag, hoop dat dat oke is: Heb je al een plan voor toekomstige inkomsten en hoe regel je zoiets? :)

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:33

Ook ik volg graag mee, ook hier dezelfde plannen, al is het dan met het hele gezin.

Werk vinden komt wel goed, vooral nu, het mooi-weer seizoen staat voor de deur, en eens dat voorbij is, zie je ook wel weer.