Horse Event 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:58

Absoluut!
Publiek is bij beide heel gezellig hoor, en qua shows persoonlijk ben ik meer van HE. Maar als standhouder is Equiday véél lucratiever en echt fijn qua prijs. HE is enorm duur helaas. Ik twijfel daardoor wel echt over volgend jaar ondanks dat de sfeer etc altijd top is en er opmerking door de organisatie ook wel opgepakt worden. Kosten technisch is het niet meer te doen als kleinere ondernemer.

Straks dus alleen nog maar de grote (imo standaard) namen en merken. Bijv, Havens, BR, MrsRos, Anky, Hartog, Excellent etc.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Horse Event 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:02

Ja, die zie je idd altijd al staan.
Jammer voor de kleine standhouder...

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:07

Ik vond het een gemiste kans om diegenen die voor de avond kwamen, ze ook even op de rest van Horse Event te laten rondneuzen, of iig de standhouders te vragen hun stand nog even te bemannen tot 19u. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar dat was een behoorlijke groep, die nog laat in de avond binnen kwam (en gewoon langs de stands kon lopen).

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Zunzuncito schreef:
Ik vond het een gemiste kans om diegenen die voor de avond kwamen, ze ook even op de rest van Horse Event te laten rondneuzen, of iig de standhouders te vragen hun stand nog even te bemannen tot 19u. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar dat was een behoorlijke groep, die nog laat in de avond binnen kwam (en gewoon langs de stands kon lopen).

Wacht waren de stands dus onbemand? Dat is toch vragen om problemen? Zou er veel gestolen zijn?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:24

Zunzuncito schreef:

Het nare daarvan voor ons als standhouder is met name, je stand staat daar onbemand.... dit is wel echt hét recept voor dat er dingen gestolen worden... ik vond er wat van :=
Ik hoef echt niet perse tot 19.00 nog te staan wanneer je sochtends om 6.00 al begonnen bent :)) maar had even de andere deur gebruikt... zodat niet alles en iedereen maar door de stand hal kon lopen.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

cp112 schreef:
Zunzuncito schreef:

Het nare daarvan voor ons als standhouder is met name, je stand staat daar onbemand.... dit is wel echt hét recept voor dat er dingen gestolen worden... ik vond er wat van :=
Ik hoef echt niet perse tot 19.00 nog te staan wanneer je sochtends om 6.00 al begonnen bent :)) maar had even de andere deur gebruikt... zodat niet alles en iedereen maar door de stand hal kon lopen.

Dat bedoel ik dus...

Ik heb ook begrepen dat de standhouders nog maar 2 vrijkaarten kregen, ze hadden voor de zaterdag eigenlijk meer vrijkaarten moeten geven zodat de standhouders elkaar konden afwisselen

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:45

Ik ben dit jaar niet geweest, maar de laatste keer dat ik nog geweest ben vond ik het echt heeel erg tegenvallen. De locatie bevat totaal geen sfeer, standhouders lopen al jaren terug.
ALs je er rondloopt echt heel rustig vond ik, na een uurtje had ik alles wel gezien.
Shows en clinics veel van hetzelfde.
Heel jammer eigenlijk.

Tatyana

Re: Horse Event 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:59

Ik ga met mijn dochter en loop eerst altijd zelf even alle voerleveranciers langs. Paard vindt het leuk om alles te proeven, dus neem een hoop lekkers mee. Verder altijd wat shows kijken en hopen dat je toevallig tegen een leuke aanbieding of korting aanloopt die je normaal niet hebt (vorig jaar bij Pharmahorse bijvoorbeeld en dit jaar Horseflex.) Die geven online vaak geen of weinig korting, dus 20% op HE is dan wel leuk, zeker als je toch al wat nodig hebt.

Dit jaar wel bewust niet voor de penny tickets gekozen, maar de Plezier met Paarden korting. 34,- per kaartje voelt toch fijner...

Caaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

SayaJones schreef:
Qua stands vond ik Hippiehorses enorm erbovenuit springen. Super leuke ingerichte stand, leuke producten, de meid die er stond was leuk aan het kletsen en goed bedachte producten zoals lijm waarmee je de boomstammetjes keer op keer opnieuw kunt bekleden met kruiden en bloemen zodat je ze niet maar 1x kunt gebruiken.
Jammer dat ze nog niet helemaal up and running is met haar website. Heb 4 boomstammen en 2 zakjes lijm meegenomen :j

Ach wat ontzettend lief en fijn om te lezen <3 Website zijn we druk aan bezig!

Ik volg wel met de responses hier dat HE voor de kleine ondernemer echt een bijna onmogelijke investering is, ik heb er heel lang over getwijfeld maar oprecht wel een heel fijn en gezellig weekend gehad!

Voor de geïnteresseerde verloten we met HippieHorses nog 2x2 of 1x4 vrijkaarten voor een van de twee dagen Youth <3

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Verschil met Equiday als bezoeker is ook de entreeprijs, en parkeerkosten. Bij Equiday gun ik mezelf toch eerder een aankoop die ik niet perse nodig heb zeg maar.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Caaatje schreef:
SayaJones schreef:
Qua stands vond ik Hippiehorses enorm erbovenuit springen. Super leuke ingerichte stand, leuke producten, de meid die er stond was leuk aan het kletsen en goed bedachte producten zoals lijm waarmee je de boomstammetjes keer op keer opnieuw kunt bekleden met kruiden en bloemen zodat je ze niet maar 1x kunt gebruiken.
Jammer dat ze nog niet helemaal up and running is met haar website. Heb 4 boomstammen en 2 zakjes lijm meegenomen :j

Ach wat ontzettend lief en fijn om te lezen <3 Website zijn we druk aan bezig!

Ik volg wel met de responses hier dat HE voor de kleine ondernemer echt een bijna onmogelijke investering is, ik heb er heel lang over getwijfeld maar oprecht wel een heel fijn en gezellig weekend gehad!

Voor de geïnteresseerde verloten we met HippieHorses nog 2x2 of 1x4 vrijkaarten voor een van de twee dagen Youth <3

Hoe kan je meedoen?

Ik heb achteraf spijt dat ik niet een boomstammetje heb meegenomen :+

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 41 min geleden

Ania schreef:
Zunzuncito schreef:

Wacht waren de stands dus onbemand? Dat is toch vragen om problemen? Zou er veel gestolen zijn?

Het geeft dus maar aan hoe ik daar niet over nadenk, maar inderdaad; er waren stands die onbemand waren (wel met zeil bedekt bijvoorbeeld). Ik heb er geen seconde over nagedacht dat mensen iets hadden kunnen meenemen, maar die optie was er inderdaad. Er waren wel andere standhouders die rondom hun eigen stand liepen, ik stel mij voor dat die wel wat hadden gezegd als mensen bij een lege stand zouden staan treuzelen.
Ik snap dat als je om 6 uur begint, je niet tot 19u wil wachten cp112, maar het is een grote groep, die je op dat terrein laat lopen, en die wat hadden kunnen kopen.

Nu ik erover nadenk was die hele transitie dag/avond programma klungelig gedaan. Er liep ook een meisje met een frietje naar binnen om 18:01 en die mocht niet verder omdat je "nu een kaartje voor Parelli moest laten zien". Ik denk niet dat ze niet eens wist wie dat was, ze wilde gewoon terug naar familie die nog bij het HE was.