Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zunzuncito schreef:Ik vond het een gemiste kans om diegenen die voor de avond kwamen, ze ook even op de rest van Horse Event te laten rondneuzen, of iig de standhouders te vragen hun stand nog even te bemannen tot 19u. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar dat was een behoorlijke groep, die nog laat in de avond binnen kwam (en gewoon langs de stands kon lopen).
Zunzuncito schreef:Ik vond het een gemiste kans om diegenen die voor de avond kwamen, ze ook even op de rest van Horse Event te laten rondneuzen, of iig de standhouders te vragen hun stand nog even te bemannen tot 19u. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar dat was een behoorlijke groep, die nog laat in de avond binnen kwam (en gewoon langs de stands kon lopen).
cp112 schreef:Zunzuncito schreef:Ik vond het een gemiste kans om diegenen die voor de avond kwamen, ze ook even op de rest van Horse Event te laten rondneuzen, of iig de standhouders te vragen hun stand nog even te bemannen tot 19u. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar dat was een behoorlijke groep, die nog laat in de avond binnen kwam (en gewoon langs de stands kon lopen).
Het nare daarvan voor ons als standhouder is met name, je stand staat daar onbemand.... dit is wel echt hét recept voor dat er dingen gestolen worden... ik vond er wat van![]()
Ik hoef echt niet perse tot 19.00 nog te staan wanneer je sochtends om 6.00 al begonnen bentmaar had even de andere deur gebruikt... zodat niet alles en iedereen maar door de stand hal kon lopen.
SayaJones schreef:Qua stands vond ik Hippiehorses enorm erbovenuit springen. Super leuke ingerichte stand, leuke producten, de meid die er stond was leuk aan het kletsen en goed bedachte producten zoals lijm waarmee je de boomstammetjes keer op keer opnieuw kunt bekleden met kruiden en bloemen zodat je ze niet maar 1x kunt gebruiken.
Jammer dat ze nog niet helemaal up and running is met haar website. Heb 4 boomstammen en 2 zakjes lijm meegenomen
Caaatje schreef:SayaJones schreef:Qua stands vond ik Hippiehorses enorm erbovenuit springen. Super leuke ingerichte stand, leuke producten, de meid die er stond was leuk aan het kletsen en goed bedachte producten zoals lijm waarmee je de boomstammetjes keer op keer opnieuw kunt bekleden met kruiden en bloemen zodat je ze niet maar 1x kunt gebruiken.
Jammer dat ze nog niet helemaal up and running is met haar website. Heb 4 boomstammen en 2 zakjes lijm meegenomen
Ach wat ontzettend lief en fijn om te lezenWebsite zijn we druk aan bezig!
Ik volg wel met de responses hier dat HE voor de kleine ondernemer echt een bijna onmogelijke investering is, ik heb er heel lang over getwijfeld maar oprecht wel een heel fijn en gezellig weekend gehad!
Voor de geïnteresseerde verloten we met HippieHorses nog 2x2 of 1x4 vrijkaarten voor een van de twee dagen Youth
Ania schreef:Zunzuncito schreef:Ik vond het een gemiste kans om diegenen die voor de avond kwamen, ze ook even op de rest van Horse Event te laten rondneuzen, of iig de standhouders te vragen hun stand nog even te bemannen tot 19u. Niet dat het mij wat uitmaakte, maar dat was een behoorlijke groep, die nog laat in de avond binnen kwam (en gewoon langs de stands kon lopen).
Wacht waren de stands dus onbemand? Dat is toch vragen om problemen? Zou er veel gestolen zijn?