Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Ik ga voor divemaster.
Specialty Deep diver staat ook op de planning. EFR moet, emergency oxygen provider twijfel ik over.
Droogpak ga ik pas doen zodra ik een droogpak gekocht heb of wil gaan kopen. Staat nog niet op de planning.
Sidemouth (vooralsnog) en technische duiken is niet aan mij besteed.
Peak performance bouency ga ik niet doen maar wel oefenen met iemand die ik ken en toevallig instructeur is. Maar juist wel mij bepaalde dingen wil leren.
Fotografie en de aware gedoe vind ik onzin.
fokfanaat schreef:Ik vind fotografie juist wel heel leuk, altijd zo mooi om terug te kijken wat ik allemaal gezien heb, maar ik heb wel maar een eenvoudige camera
Wildgirl schreef:Ik heb nog nooit een specifieke duikreis gemaakt maar ik kan je als duiker wél de wateren rondom Bonaire aanraden. Wat was dat gaaf! Naast alle mogelijke tropische vissen ook zeepaardjes,zeeschildpadden, murenes en dolfijnen gezien daar!
Annemiek73 schreef:Wildgirl schreef:Ik heb nog nooit een specifieke duikreis gemaakt maar ik kan je als duiker wél de wateren rondom Bonaire aanraden. Wat was dat gaaf! Naast alle mogelijke tropische vissen ook zeepaardjes,zeeschildpadden, murenes en dolfijnen gezien daar!
Bonaire zou ik niet meer doen, groot deel van het koraal is aangetast door een ziekte
germie schreef:Hier trouwens even wat voorbeelden van een video en een foto van wat mogelijk is met een actioncamera.
Deze video is gemaakt met de Gopro11:
https://www.youtube.com/watch?v=tC4ENHfr3wQ
En deze foto (niet nabewerkt), is gemaakt met een goprokloon gekocht in 2016, dus technologie van 10 jaar oud. En deze foto hangt dus in het museum:
[ Afbeelding ]
Ik heb eigenlijk geen voorbeelden van foto's met de TG6, die heb ik tot nu toe eigenlijk alleen gebruikt voor videos. Maar het ONK team wat ik nu begeleid hebben allemaal een TG. Dus volgende week lig ik ook weer met een TG in het water tijdens de teammeating.