Ah op zich een bouwkeet en een toer caravan (die heb je ook in enorme dubbelasser modellen) misschien een idee? Bouwkeet om te slapen, goed te verwarmen en en caravan voor het kookwerk en overdag? Of omgekeerd Moet je die wel op eigen terrein verplaatsen steeds? Bij mij heeft een oldtimer caravan 3 jaar naast het huis en erg zichtbaar vanaf de weg gestaan. Wel met toestemming van. De snelste weg is dan vragen aan de burgemeester of hij toestemming geeft. Een bouwkeet zou dan toch hetzelfde probleem geven?
Citaat:
La loi autorise les camping-caristes à installer leur caravane sur un terrain privé, sous réserve de l'accord du propriétaire bien sûr et d'une déclaration en mairie pour tout hivernage supérieur à une durée de trois mois.
Citaat:
Les caravanes, les camping-cars, les roulottes, peuvent être installés aussi. Vous pouvez donc faire de votre terrain non constructible un lieu de villégiature, mais il vous faudra tout de même en toucher un mot à la mairie.27
Of kijk of je een tweedehands sta caravan op de kop kunt tikken, groter en ruimer en hele volksstammen wonen daar permanent in.ook in een camper trouwens
en tinyhouse is max 25 m2.
Anders zou ik voor een blokhut gaan die groot genoeg is om makkelijk te wonen. Jaren op 1 kamer op de eerst verdieping wonen lijkt mij juist geen pretje.