Hanneke_68 schreef:Ha Mo, ja dat is zeker heel lang geleden. In de tijd dat Callas en de andere paardjes, begonnen met hun kriebels.
Eventueel later weer emigreren maar dan naar Frankrijk, zit er zeker in. Mijn man, 'n regte Afrikaner' leek Frankrijk helemaal niks! Totdat we afgelopen zomer, alleen maar via de kleine weggetjes, van Portugal naar Nederland zijn gereden, en weer terug. Toen is hij 'verlief geraak' op Frankrijk en verteld hij iedereen hoe mooi het daar is. Dus...wie weet drinken we later nog eens samen een wijntje.
Emigratie topic zal ik eens opzoeken. Jij in ieder geval heel veel geluk en liefde. En ik blijf weer stilletjes volgen.
Hi Hanneke, ik vind het Afrikaans zo'n heerlijke taal! Geweldig hoe zich dat ontwikkeld heeft uit het Nederlands. Slaaptyd is bedtijd toch? En zeggen ze daar ipv doei niet iets goodbye maar dan verbasterd? Er is een Afrikaanse die een olifantenopvang heeft en daar vang ik wel eens iets van op.
En heerlijk dat hij verliefd is geworden op Frankrijk, maar wij vonden Portugal ook erg fijn. We hebben er een aantal weken rondgetoerd en vonden de mensen vriendelijk, schoon en het land is klein wat alle dingen om te bezichtigen lekker op korte afstand had. Ik zie je misschien in het emigratie topic dan? Want ik ben natuurlijk stiknieuwsgierig waarom je weg bent uit Afrika! Hier is het topic [HK] Emigreren? Natuurlijk! Maar je hoeft niet alles te lezen hoor, gewoon binnenvallen, gezellig!