Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelijnhof schreef:We hebben zo vreselijk veel gekocht vandaag, het is schandalig....
Bij PharmaHorse echt megaveel, bijna tweehonderd, waardoor we allemaal goodies kregen, we hebben ingeslagen bij VitalBix, VitalStyle, Havens en Hartog. Bij LeMieux hadden we in de outlet-stand buiten 10 dekjes (deden ze keurig afronden naar €400,00), en binnen nog van alles, waaronder rondom beenbeschermers, en daar kreeg ik een heerlijke haarband cadeau voor de winter! Ik vond het kruidenbuffet bij HorseFlex ook fantastisch!
Jasia schreef:Wij vonden de standjes ook tegenvallen. Ik wilde graag een mooie kaptoom en een nieuwe longeerlijn, die waren er gewoon niet..
Veel standjes hetzelfde en inderdaad veel voer.
Wel enorm genoten van Emiel Voest, dat blijft toch echt mijn favoriet!
Verder een super leuke dag gehad, maar wel blij dat we ook dit jaar maar één dag gaan en niet het hele weekend..
Snoraly schreef:Jasia schreef:Wij vonden de standjes ook tegenvallen. Ik wilde graag een mooie kaptoom en een nieuwe longeerlijn, die waren er gewoon niet..
Veel standjes hetzelfde en inderdaad veel voer.
Wel enorm genoten van Emiel Voest, dat blijft toch echt mijn favoriet!
Verder een super leuke dag gehad, maar wel blij dat we ook dit jaar maar één dag gaan en niet het hele weekend..
Ben ik dus niet de enige die geen longeerlijn of kaptoom kan vinden