Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eclare schreef:Ik heb tickets voor Elfia Haarzuilens besteld voor het eerst! Nog nooit naar zoiets geweest maar wil al een tijdje gaan maar heb geen vrienden die dat leuk vinden. Nu maar gewoon de stoute schoenen aangetrokken. Nog meer mensen die wel eens alleen naar zulke dingen gaan of een plek om alsnog gelijken te vinden om samen te gaan?
Siamsmeesje schreef:Eclare schreef:Ik heb tickets voor Elfia Haarzuilens besteld voor het eerst! Nog nooit naar zoiets geweest maar wil al een tijdje gaan maar heb geen vrienden die dat leuk vinden. Nu maar gewoon de stoute schoenen aangetrokken. Nog meer mensen die wel eens alleen naar zulke dingen gaan of een plek om alsnog gelijken te vinden om samen te gaan?
Ook in je eentje heb ik me altijd prima vermaakt
Soms kom je mensen steeds weer tegen op het terrein en maak je steeds even snel een praatje, anderen kom je tegen en willen hetzelfde zien en bieden aan om samen te gaan. Dus grote kans dat je wel iemand ontmoet om even mee te kletsen
Op welke dag ga je? Ik twijfel nog een beetje, maar zou zelf dan ook alleen gaan.
Amber_anne schreef:Ik weet niet of er voor Haarzuilens ook zo iets bestaat maar er is een castlefest fan page op facebook waar wel vaker oproepjes voorbij komen van mensen die alleen gaan. Anders kun je het misschien ook op de castlefest pagina vragen, geheid dat er daar mensen zijn die naar elfia gaan
Eclare schreef:Siamsmeesje schreef:Ook in je eentje heb ik me altijd prima vermaakt
Soms kom je mensen steeds weer tegen op het terrein en maak je steeds even snel een praatje, anderen kom je tegen en willen hetzelfde zien en bieden aan om samen te gaan. Dus grote kans dat je wel iemand ontmoet om even mee te kletsen
Op welke dag ga je? Ik twijfel nog een beetje, maar zou zelf dan ook alleen gaan.
Op zaterdag! Snap wat je zegt inderdaad maar ben redelijk introvert en zou dan toch graag van te voren al wat mensen "kennen", maar wellicht gaat het zo makkelijk als je zegt en moet ik die drempel gewoon over!
xSagan schreef:Hier besloten voor een zondag kaart en drie parkeer tickets voor de vrijdag/zaterdag en zondag dat mochten er dan nog leuke bandjes komen ik dan alsnog kan omzetten naar de passé partout en anders kan ik dan altijd andere mensen blij maken wanneer dat niet zo is.
Maar vond het te duur om nu al voor drie dagen te beslissen zonder bands bekendmaking.
En deze tip kreeg ik van iemand uit de groep. Na vorig jaar begrijp ik waarom.
Lijsken schreef:Ik wil al langere tijd eens naar Castlefest want het lijkt me echt geweldig! Maar ik ben erg gevoelig voor (hard) geluid en dat houdt me tot nu toe tegen...In de bioscoop en het theater draag ik bijvoorbeeld standaard oordopjes (in-ear), omdat ik anders met knallende koppijn en suizende oren weer buiten kom.
Kunnen de ervaren Castlefest-gangers me iets vertellen over hoe het daar is qua geluid? Zijn er veel (muziek)optredens? Zijn er ook stille(re) plekken waar je even uit het geluid kan?
Ik kan natuurlijk een cyberpunk-achtige outfit verzinnen icm in-ear dopjes én gehoorbeschermers, maar het zou ook leuk zijn als ik wel iemand kan verstaan als ik daar rondloop
Tink89 schreef:xSagan schreef:Hier besloten voor een zondag kaart en drie parkeer tickets voor de vrijdag/zaterdag en zondag dat mochten er dan nog leuke bandjes komen ik dan alsnog kan omzetten naar de passé partout en anders kan ik dan altijd andere mensen blij maken wanneer dat niet zo is.
Maar vond het te duur om nu al voor drie dagen te beslissen zonder bands bekendmaking.
En deze tip kreeg ik van iemand uit de groep. Na vorig jaar begrijp ik waarom.
Het is ook maar net waarvoor je gaat. Wij gaan om 'thuis te komen', leuke mensen te zien, heerlijk te eten, bij de kraampjes te neuzen x 1000 en te chillen/dansen bij de muziek. Balfolken kan altijd en meestal zit er ook genoeg leuks tussen de andere bands. Afgelopen jaar had ik Faun heel graag willen zien, maar ivm de oppas waren we toen al naar huis. En we logeren op camping le Parage met onze eigen caravan. Schoon, rustig, stroom, onze eigen wc en 's ochtends gewoon lekker een broodje bakken en een kopje thee zetten in de caravan. Ik haat festivalcampings... en passepartout + le parage = nog steeds veel goedkoper dan castlefanatic + camping.
Tink89 schreef:Ik probeer zonder tas rond te lopen, maar wij hebben het geluk dat vrienden in het re-enactmentkamp stonden. Daar kunnen we dus makkelijk een vest/jas/cape neergooien. En dan een riem met bekerhouder en klein tasje eraan voor telefoon, muntjes, paracetamol en dextro's en ik kom de dag wel door.
DJZ schreef:Ik kan gewoon naar de site van Elfia gaan en rechts staat een knop met Tickets. Daarop klikken en naar beneden scrollen
https://www.elfia.com
Siamsmeesje schreef:DJZ schreef:Ik kan gewoon naar de site van Elfia gaan en rechts staat een knop met Tickets. Daarop klikken en naar beneden scrollen
https://www.elfia.com
Dan deed ik ook, en kreeg toen helemaal geen ticketverkoop, maar een soort uitleg-pagina. Net weer even geprobeerd, en dit is wat ik heb als ik naar beneden scroll nadat ik op de knop Tickets heb gedrukt.
[ Afbeelding ]
Op de hele pagina maar twee werkende linken, en de melding dat de entreetickets vanaf nu te koop zijn. Maar helaas daar geen werkende link bij.
Dus als iemand een direct linkje heeft naar de verkoop, heel graag!
Tink89 schreef:Ik probeer zonder tas rond te lopen, maar wij hebben het geluk dat vrienden in het re-enactmentkamp stonden. Daar kunnen we dus makkelijk een vest/jas/cape neergooien. En dan een riem met bekerhouder en klein tasje eraan voor telefoon, muntjes, paracetamol en dextro's en ik kom de dag wel door.
Marie111 schreef:Tink89 schreef:Ik probeer zonder tas rond te lopen, maar wij hebben het geluk dat vrienden in het re-enactmentkamp stonden. Daar kunnen we dus makkelijk een vest/jas/cape neergooien. En dan een riem met bekerhouder en klein tasje eraan voor telefoon, muntjes, paracetamol en dextro's en ik kom de dag wel door.
Altijd handig! Ik zag laatst bij Elfia Arcen in een re enactmentkamp alles van die tijd die ze wilden uitstralen en daarnaast gerust een gas barbecue staan. Daar moest ik dan weer even om grinniken, gewoon vanwege die tegenpool zeg maar. xD
@Lijsken, super leuk en zoals wij zeggen: welkom thuis!^^