Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Kaitlyn schreef:Wij doen 1200 km in 1 rit, mijn vriend heeft vorig jaar zelfs alles alleen gereden. Maar zijn we met 2 volwassenen, geen aanhanger, en knallen we in Duitsland dik 200+ km per uur waar mogelijk.
Met kinderen op de achterbank (ook al tieners, het vraagt aandacht) en een karretje erachter, zou ik voor je eigen veiligheid gewoon ergens langs de snelweg een overnachtig doen.
Onverantwoord!
Niet alleen voor jullie maar ook de medeweggebruikers….
Maar nu vind ik alle Duitsers ook echt wel asociale rijders die denken dat alles kan en mag…
Silenna schreef:Ik zit toevallig al sinds vanmorgen 8 uur in de auto van Italië terug naar Nederland1200 kilometer, ik wilde graag overnachten maar mijn vriend wilde in één keer doorrijden. We zijn iets voor middernacht thuis. Maar wij rijden het wisselen af en rijden maximaal 5 uur achter elkaar, ik zou dit voor een enkele bestuurder eerlijk gezegd wel onverantwoord vinden op één dag.
senna21 schreef:Als je besluit om in twee dagen te rijden, zou ik overdag rijden. In de nacht is de kans op oververmoeid toch groter. Met een tussenstop op een mooie plek, wordt de reis onderdeel van de vakantie.