Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Ja daar ben ik me akelig bewust van! Paarden aan huis, ruiterpaden in de achtertuin, met de hond eindeloos kunnen wandelen en genieten van de rust en al het moois. Ik snap wel dat het daar druk is. Misschien nog een mazzeltje dat we geen klein huisje zoeken en door gezamelijke koop we wat groter zoeken en het tegen een redelijke prijs ook een bouwval mag zijn. Daar is misschien toch iets minder animo voor?
Het lastigste is dat mijn ouders een grote hal erbij willen. Een oude loods/schuur als verkapte garage. Dat vind je toch meer bij oude veebedrijven en die staan helaas toch vaker in de polder dan op de Veluwe. Tips mogen natuurlijk altijd via pb's gestuurd worden.![]()
Anyhow: Fletcher heeft blijkbaar meer hondvriendelijke hotels op de Veluwe dus ik ga binnenkort eens een rondje bellen waar we terecht kunnen met onze mini van nog geen 2 kilo. Er zal vast wel één hotel tussen zitten waarbij hij in een tas mee kan naar het ontbijt/diner, desnoods op een tafeltje wat meer achteraf.
Celebi schreef:Dank voor de aanbeveling van de cantharel! Ga ik zeker even rondneuzen. Daar ben ik nog nooit geweest ook.