Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Schopje![]()
Ik heb gisteren tickets geboekt voor 10 dagen volgend jaar half april, vliegen vanaf Düsseldorf.
Nu op zoek naar 3 mooie accommodaties verdeeld over het eiland en een huurauto.
Mijn man is 2 meter, hebben degenen die er geweest zijn toevallig gelet op de afmetingen van de bedden?
CupCakes_ schreef:Oke, even een schop omhoog.
Door wat stomme, plotselinge veranderingen kan ik in juni dan toch naar Madeira. Maar ik zit nu te kijken naar vluchten. Is een rechtstreekse vlucht het geld waard? Of zijn er ook mensen die kiezen voor een overstap? En waarom zou je kiezen voor een overstap?
Let me know!
whoopylover schreef:Wat een leuk topic! Mijn man en ik gaan in de zomervakantie naar Madeira en vliegen rechtstreeks vanuit Amsterdam met Transavia. Wij hebben nu ca. € 650,- p/p betaald incl. stoelen bij de nooduitgang. Mijn man is dus 2.05m lang en vliegt niet meer zonder de extra beenruimte. (altijd duurder)
Wij hebben een appartement via booking.com geboekt met in elk geval 2 bedden waarvan 1x een 2-persoonsbed, zodat hij (ongeacht de grootte) sowieso in z'n eentje in het grote bed past.
We gaan vooral ook veel wandelen. Heb de voorbij gekomen link al opgeslagen! Binnenkort eens op ons gemakje kijken waar dat ons brengt.
Prairy schreef:whoopylover schreef:Wat een leuk topic! Mijn man en ik gaan in de zomervakantie naar Madeira en vliegen rechtstreeks vanuit Amsterdam met Transavia. Wij hebben nu ca. € 650,- p/p betaald incl. stoelen bij de nooduitgang. Mijn man is dus 2.05m lang en vliegt niet meer zonder de extra beenruimte. (altijd duurder)
Wij hebben een appartement via booking.com geboekt met in elk geval 2 bedden waarvan 1x een 2-persoonsbed, zodat hij (ongeacht de grootte) sowieso in z'n eentje in het grote bed past.
We gaan vooral ook veel wandelen. Heb de voorbij gekomen link al opgeslagen! Binnenkort eens op ons gemakje kijken waar dat ons brengt.
Ja de bedden zijn wel een dingetjezowel in Portugal als Frankrijk, 140x190 is eerder regel als uitzondering
Mijn man is 196 dus ik heb een beetje hetzelfde probleem.
Picopico schreef:Hier staat Madeira ook op het lijstje. Alleen lees ik hier dat iedereen aanraadt een auto te huren. Ik heb alleen geen rijbewijs. Is het zonder auto ook de moeite waard? Is er ook ov? Of kan ik dan beter wachten tot ik iemand vind die mee wil en daar kan en durft te rijden (ken ik op dit moment niet helaas)?