Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Helemaal prima lijkt me, een traantje laten. Dat hoort toch ook bij de ontwikkeling van zo’n reis. Fijne busrit!
.
Ben best een overpiekeraar met soms weinig vertrouwen in mezelf en de wereld. Maar fake it till you make it, en wie weet komt er dan vanzelf wat meer vertrouwen!
Ik verlang naar mijn tentje waarin ik horizontaal kan liggen in een warme slaapzak. Eigenlijk heb ik weinig te klagen, want sinds Kopenhagen zit er niemand naast me in de bus en kan ik een beetje wisselen in hoe ik zit. Maar mijn lichaam voelde na 14 uur zitten al wel onontkoombaar stram. Door de vermoeidheid heb ik het ook koud, ik had me best warm aangekleed, maar zit inmiddels met mijn softshell jas aan en regenjas over mijn benen en heb het alsnog koud.

Ik had daar ook last van, net als wisseling tussen door willen gaan en naar huis willen en opgeven.Prairy schreef:Een muts is misschien niet zon slecht idee, ook voor slapen is dat fijn om warmer te blijven. Als je het nu al koud hebt
En herkenbaar hoor, die afwisselingIk had daar ook last van, net als wisseling tussen door willen gaan en naar huis willen en opgeven.
Fijn dat je al een heel eind op weg bent! Goede reis nog even en straks hopelijk genieten van een warme douche.
Maar in die twijfel en wanhoop zit ook zoveel voldoening en groei!
Suliko schreef:Fijn dat jullie me allemaal stoer vinden, ik voel me nog niet zo stoer.

Citaat:Ben best een overpiekeraar met soms weinig vertrouwen in mezelf en de wereld. Maar fake it till you make it, en wie weet komt er dan vanzelf wat meer vertrouwen!