Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mettee schreef:Pfoeh. Wij zijn eindelijk in het hotel. Touroperator is failliet (2 uur voor onze aankomst in hotel). Hotel neemt geen mensen meer aan van die organisatie: of wel je kan weer naar huis. Wij hebben nu dubbel moeten betalen zodat we in het hotel kunnen blijven, en dan nu uitzoeken hoe we het geld van de touroperator terug gaan krijgen. Niet bepaald een top begin van de vakantie, hopelijk kunnen we de rest vd week ontspannen en kunnen we een terugvlucht krijgen ;p
mvdende schreef:Mettee schreef:Pfoeh. Wij zijn eindelijk in het hotel. Touroperator is failliet (2 uur voor onze aankomst in hotel). Hotel neemt geen mensen meer aan van die organisatie: of wel je kan weer naar huis. Wij hebben nu dubbel moeten betalen zodat we in het hotel kunnen blijven, en dan nu uitzoeken hoe we het geld van de touroperator terug gaan krijgen. Niet bepaald een top begin van de vakantie, hopelijk kunnen we de rest vd week ontspannen en kunnen we een terugvlucht krijgen ;p
FTI zeker?
Ik had echt echt nooit niet dubbel betaald!
Reisorganisatie zoekt maar een oplossing met het hotel. Niet mijn probleem.
Hopelijk kan je ondanks de dubbele betaling nog van je vakantie genieten.
viphorse schreef:Oh jeetje wat erg voor jullie !
Ik had precies zelfde gedaan ook al is het erg zuur dan nog maar keer betalen voor je reis .
Gewoon een vraag ik heb hier geen verstand van maar krijg je altijd je geld terug in dit soort situaties ?
Mettee schreef:Jij ook veel plezier Boooo!
Het is hier nu 35 graden, heerlijk vertoeven
Booooo schreef:Mettee schreef:Jij ook veel plezier Boooo!
Het is hier nu 35 graden, heerlijk vertoeven
Dank je jij ook! Las dat je in Bodrum zit, super leuk! Zit je echt in Bodrum zelf of klein plaatsje eromheen? Dat is echt jaren mijn 2e thuis geweest.
Mijn schoonouders wonen in Lara, kwartiertje van het hotel waar we heen gaan. Ze komen ook een week naar het hotel, het was daar vandaag 41 graden. Vorig jaar was ik er op precies dezelfde datum en toen moesten we blij zijn als we 25 haalden
Linnie050 schreef:Je schrikt je toch rot als je reisorganisatie failliet is verklaard als je al in het buitenland bent.
Terugvlucht moet je nu ook zelf regelen en weer betalen?
Of zijn deze tickets nog wel geldig?
thequeensmum schreef:Vraagje aan de ervaren Turkije gangers:
Ik hoor om me heen dat Turkije zo vreselijk duur geworden is, zowel de reis en verblijf als de uitgaven ter plaatse, klopt dit naar jullie idee?
Mijn dochter wil met twee kinderen volgend jaar in mei naar Turkije, all-inn, fijn zwembad met diverse glijbanen. Een driepersoons kamer.
Budget is plm 750 pp.
Is dit realistisch?
thequeensmum schreef:Vraagje aan de ervaren Turkije gangers:
Ik hoor om me heen dat Turkije zo vreselijk duur geworden is, zowel de reis en verblijf als de uitgaven ter plaatse, klopt dit naar jullie idee?
Mijn dochter wil met twee kinderen volgend jaar in mei naar Turkije, all-inn, fijn zwembad met diverse glijbanen. Een driepersoons kamer.
Budget is plm 750 pp.
Is dit realistisch?
ziezoziezo22 schreef:thequeensmum schreef:Vraagje aan de ervaren Turkije gangers:
Budget is plm 750 pp.
Is dit realistisch?
Het ligt er ook aan hoe luxe je het allemaal wil.
Je hebt prima 4 of 5 sterrenhotels
Wij waren dit jaar 2 volwassenen en 2 kinderen van 12 en 14 in de meivakantie allinn €1825 kwijt .
Hadden een familie kamer 5 sterren.
Jaar eerder €1200 in de mei vakantie dus het is wel duurder geworden .
We boeken wel kort van te voren .
Mijn zusje zat 4 sterren voor €1600 ook in de mei