Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:Hier een mail gehad dat je met het kaartje van vandaag nog een keer mag gaan.
Even kijken of ik daar zin in heb
mvdende schreef:EmptyWords schreef:Hier een mail gehad dat je met het kaartje van vandaag nog een keer mag gaan.
Ik snap dat het klantvriendelijk is, maar het is altijd al zo druk, nu zal het morgen mogelijk nóg drukker zijn, omdat het morgen wél droog is en zondag weer gaat regenen...
mvdende schreef:EmptyWords schreef:Hier een mail gehad dat je met het kaartje van vandaag nog een keer mag gaan.
Ik snap dat het klantvriendelijk is, maar het is altijd al zo druk, nu zal het morgen mogelijk nóg drukker zijn, omdat het morgen wél droog is en zondag weer gaat regenen...
_Mir schreef:Wij zijn vandaag ook geweest met de kaartjes van gisteren. Ik vind het wel goede service. Qua drukte vond ik het goed te doen, zelfs beter dan gisteren. Komt denk ik omdat de mensen nu meer verspreid waren. Wel vond ik het eten/drinken echt belachelijk duur. Flesje frisdrank 4,- en een halve pizza 9,- en dat was die echt niet waard. Gelukkig hadden wij zelf drinken bij ook.
En de stempel 'tocht' sloeg ook nergens op.. zo veel moeite doen voor 1 l*ullig mini tasje..![]()
Voor de rest was het erg geslaagd.