Prairy schreef:Wat een gave plek die vulkaan. Is dat water dan ook warmer?
Oefenen met achteruit rijden vind ik makkelijker met een trailer, dat is meestal een dubbel Asser en je kunt ook beter zien wat er gebeurt als je aan het stuur draait.
Met een enkel Asser zijn de reacties van de aanhanger veel heftiger.
Niet dat ik echt door heb! Maarrr er zijn wel hot water plekken waar het dus wel echt warmer is meer richting waar het uitvloeit in de Waikato river!
Ik heb eigenlijk geen idee wat je bedoelt met enkel en dubbel Asser? Hoe weet ik of mijn auto/trailer dat heeft? Haha
Moestuin schreef:Wauw TS, die Agnus! Dat is wel een totaal andere kwaliteit/kaliber dan wat je hier vaak ziet lopen

Klopt! Maar Friese koeien zijn hier juist weer een minder kaliber.
Sure_lee schreef:Oh wauw Lieneke ik zie je topic nu pas.
Wat ziet het er heerlijk uit bij jullie. Het boerenleven klinkt echt heerlijk. Werk je veel uren voor het energiebedrijf of de meeste uren op de boerderij?
Mocht je hulp nodig hebben dan komen wij graag een keer buurten!
Ja kom zeker langs! Jullie zijn welkom. We hebben wel een kamer vrij!
Ik werk 40 uur en dan gewoon wat nodig is op het land, maar omdat alles buiten loopt hoeven we bijvoorbeeld weinig te doen. En niet bij te voeren. Alleen water te checken en that’s it! Nu zijn wij ook niet zo groot met maar 50acres natuurlijk. Schoonouders hebben 500 en zelfs voor hen is het niet fulltime.
hahahatsjoe schreef:O wauw, geweldige foto's. Nog nooit in Nieuw Zeeland geweest, wel in Australie, misschien de volgende keer het toch maar eens anders doen.
Zeker aan te raden! Het is niet te vergelijken met elkaar. Nieuw Zeeland is een heel ander land /klimaat!
Wij hebben onze plek nu ook op Airbnb voor de weekenden. Mijn schoonzus deed dit al regelmatig en mijn schoonouders hebben 2 plekken op Airbnb.
Dus wij gaan nu ook de zaterdagen aanbieden en een kamer plus badkamer die we doordeweeks kunnen verhuren aan reizigers.
We denken dat onze plek heel geschikt is voor toeristen met de rust ruimte en rivier voor de deur!
https://www.airbnb.co.nz/rooms/79886848 ... lWe%2FFw4K