Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Suzanne F. schreef:Maar heeft een singlereis altijd een ‘dategehalte’ of niet? Want anders zou ik liever met een gewone groepsreis meegaan.
Van wat ik heb begrepen heeft het dat juist niet.
Het gaat erom dat iedereen alleen gaat en niemand verder kent.
asjemenou schreef:Zelf regelen is inderdaad veel goedkoper, maar ik ga juist met singlereizen omdat ik het gezelschap van een groep leuk vind en omdat je zelf niks hoeft te regelen.
Dorine92 schreef:Mijn ervaring is dat als je het zelf regelt, je maar de helft tot een derde van de prijs kwijt bent, en het allemaal veel leuker is. Je hebt wel wat tijd nodig om voorwerk te doen, maar dat maakt het wel heel leuk. Als je graag met anderen optrekt kun je in hostels boeken, vaak kun je zelfs in een slaapzaal met bijv 3 stapelbedden. Kost geen drol en je leert op die manier veel mensen kennen. Als je geen behoefte hebt aan andere mensen is het trouwens ook een prima optie, want dan doe je gewoon de hele dag je ding, en kom je alleen de kamer in om te slapen
Fitzroy schreef:En met welke organisatie ben je nu? Ik was er al bijna uit met welke organisatie ik zou gaan in een groepsreis en nu maak jij me weer aan het twijfelen
asjemenou schreef:Zelf regelen is inderdaad veel goedkoper, maar ik ga juist met singlereizen omdat ik het gezelschap van een groep leuk vind en omdat je zelf niks hoeft te regelen.
Ik heb via shoestring een reis naar Costa Rica geboekt in februari.