Niet alleen heen is een probleem. Dit was gisterenavond 23.50 bij de paspoortcontrole toen we terugkwamen van Dublin (met 5 uur vertraging ivm een defect vliegtuig)…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lavitabella schreef:Mri schreef:Afgelopen zondag terug gekomen van een weekje turkije. Geen last gehad van drukte. Maar eerlijk is eerlijk, wij hoorde van de dame die ons eruit pikte bij de douane (ivm 2 jonge kinderen) dat het smorgens/smiddags gekken werk was. Dikke rijen tot boven en buiten. En dat was dan voor de paspoort controle om het land weer in te gaan
Wij hebben daar niks van gemerkt.
Heen vlucht was dus op de laatste zondag van de mei vakantie. Geen vertraging of hele erge drukte. Maar ook toen hadden we een andere incheckbalie vanwege de kids en buggy.
Was het druk? Ja, maar dat is het altijd. Het was, in mijn beving, niet drukker dan voor corona.
Let wel! Je mag tegenwoordig je flesjes water gewoon meenemen! Wij werden er wel uitgepakt voor analyse, maar dat was zo gepiept
Mag dat gewoon een plastic flesje water zijn ? Eerst werden die weg gegooid maar lijkt me wel fijn om mee te hebben .
Ik las dit op de Schiphol site:
Vergeet je waterflesje niet!
Veel reizigers hebben een flesje met water bij zich. Je moet uiteraard goed gehydrateerd blijven tijdens het vliegen. Je waterflesje mag mee als het bij de securitycontrole goedgekeurd wordt door de handbagagescan en de securitymedewerker. Na security en eventueel paspoortcontrole, kun je je flesje weer bijvullen bij een van de tappunten bij de toiletblokken.
Maar wanneer word die goedgekeurd en moet hij dan dus leeg zijn ?![]()
Wij vliegen 24 juni naar Turkije. Onze vlucht gaat 08:30 dus zo te lezen in een van de drukste tijden van de dag..
xLoki schreef:Jeetje[ [url=m/d5Xv9v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet alleen heen is een probleem. Dit was gisterenavond 23.50 bij de paspoortcontrole toen we terugkwamen van Dublin (met 5 uur vertraging ivm een defect vliegtuig)…
minouesmee schreef:Wij vliegen dinsdag 7 juni om 7:15 naar Rome, dus dat word heel vroeg op haha als ik het zo lees. Had gehoopt dat het rustig was nu er geen schoolvakanties zijn.