Een paar dagen tot rust komen, waar?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Schuur_

Berichten: 4940
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-22 17:18

Bedankt iederee, ondertussen heb ik een weekje All Inclusive in Fuerteventura geboekt.

Gewoon een lekker kant en klaar vakantiepakketje met vlucht en transfer in een groot hotel waar ik heerlijk kan opgaan in de massa en toch zelf rust kan vinden.

Voor 'normale' vakanties ben ik heel erg van het rondreizen, uitzoeken en kleinschalig verblijven maar nu lijkt het me lekker om alles uit handen te geven en als ik iets wil doen gewoon naar een balie lopen en vragen wat er kan. Ik hoop dat het me even de rust brengt die ik nodig heb en de batterijen weer oplaadt.

Saintelette

Berichten: 3190
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-22 17:26

Klinkt heerlijk! Wanneer vertrek je?

Schuur_

Berichten: 4940
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-22 18:47

Al over 14 dagen dus dat is niet erg lang uitkijken.

Vanmorgen ook lekker een paar uur getraind in de groep met de honden en dat helpt me altijd om alles even achter me te laten. Een paar succesjes geboekt en dan gaat de zon toch wat harder schijnen.Morgen weer een afspraak om naar een huis te kijken dus ik probeer de positieve vibe vast te houden. Misschien kan ik wel op vakantie met in mijn hoofd dat ik in ieder geval al weet waar ik ga wonen.

Nu woon ik nog bij mijn ex (wat raar om te zeggen). We hebben geen ruzie en ik mag hier nog een tijd blijven maar het brengt me een hoop onzekerheid. Nu moet ik ineens voor mezelf beslissen waar ik ga wonen en voelt elke keuze zo definitief terwijl dat best wel meevalt.

Flower033

Berichten: 754
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Niet meer op bokt

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:45

Fijne vakantie!

Themba

Berichten: 1486
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 10:49

Schuur_ schreef:
Al over 14 dagen dus dat is niet erg lang uitkijken.

Vanmorgen ook lekker een paar uur getraind in de groep met de honden en dat helpt me altijd om alles even achter me te laten. Een paar succesjes geboekt en dan gaat de zon toch wat harder schijnen.Morgen weer een afspraak om naar een huis te kijken dus ik probeer de positieve vibe vast te houden. Misschien kan ik wel op vakantie met in mijn hoofd dat ik in ieder geval al weet waar ik ga wonen.

Nu woon ik nog bij mijn ex (wat raar om te zeggen). We hebben geen ruzie en ik mag hier nog een tijd blijven maar het brengt me een hoop onzekerheid. Nu moet ik ineens voor mezelf beslissen waar ik ga wonen en voelt elke keuze zo definitief terwijl dat best wel meevalt.


Heerlijk. Welk hotel zit je?
Ik vlieg vandaag weer terug :(

Schuur_

Berichten: 4940
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-22 10:55

In Cooee Taimar, dat was de deal op internet en het zag er wel netjes uit. Ik had op internet al gevonden dat de Costa Calma ideaal was voor hotel, strand en verder niks. Dat komt dan goed uit :') Dus toen de ontbijt en logies even verandert naar All-in, dan hoef ik ook niet over na te denken of ik nog een drankje pak of niet en als ik geen zin heb om iets te zoeken om te eten kan ik nog altijd aanschuiven aan het buffet.

Ik moet eerlijk bekennen dat dit de allereerste keer is dat ik zo een vakantie boek met all inclusive dus ben erg benieuwd hoe het me bevalt.

Karin

Berichten: 65340
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:15

Wat fijn dat je een plek hebt gevonden om even lekker weg te zijn. Hopelijk kom je er wat tot rust. Fijne vakantie!

Themba

Berichten: 1486
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Een paar dagen tot rust komen, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 11:47

Heerlijk geniet ervan!!