Ik heb bij Grof geboekt, tour 6, 6 dagen. Hopelijk zien we het noorderlicht!
Heb er nu al zin in.
Ijsland is zo mooi
miccamaaike
Geplaatst: 28-11-22 15:39
Ik meld me ook, alhoewel niet meer in 2022, in mei 2023 staat er 6 dagen IJsland op de planning. Ga eens even kijk in dit topic voor inspiratie.
Willen denk ik richting Snaefellsnes gaan, een nieuw stukje IJsland ontdekken. In 2018 ben ik er ook geweest, toen hebben we Golden Circle gedaan en richting Jokulsarlon. Dus ik hoop er nu wat andere dingen te kunnen zien. Mn reisgezelschap is wel anders, dus ik denk Golden Circle icm Sneafellsnes.
apollootje
Geplaatst: 28-11-22 16:15
Wij gaan volgende week een lang weekend naar IJsland. Mochten er nog leuke tips zijn voor rondom Reykjavik & Golden Circle
En ik vroeg mij af, is het in deze periode de moeite waard om richting het oosten te rijden voor de Diamond Beach?
DewiRox
Geplaatst: 29-11-22 13:15
Ik vond Diamond beach en Jökulsárlón zeker de moeite waard! Nu hadden wij daar heerlijk weer ook, dat maakte de ervaring wel nog leuker. Stond daar ook zo'n lekkere hotdog foodtruck, met een zelfgemaakte vega hotdog (mannn wat zou ik die nog graag weer een keer eten!). Nu vind ik het wel lastig inschatten of het de moeite waard is als je alleen een lang weekend daar bent, helemaal deze periode nu het ook minder licht is.
Wat ik wel kan aanraden en bij Reykjavik in de buurt; Reykjadalur hotspring. Is een klein uurtje wandelen (mooie wandeling ook!) naar een bron waar warm water stroomt en je in kan liggen.