purny schreef:Balenciaga schreef:Wat toevallig! Wij willen misschien in juli naar Polen
Welke stad?
We zitten te denken aan een rondreis met de auto.
Maar, Noorwegen zou eventueel ook nog een optie zijn, mocht dat allemaal lukken qua tijd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga je voor aan zee, of juist voor een prachtig uitzicht? Ga je voor het drukke deel of iets buitenaf? Ik vind het lastig, meestal is het niet zo moeilijk

Fitzroy schreef:Ik boek daarom nu alleen nog pakketreizen. Als er dan wat verandert of je moet het land uit, dan regelt de reisorganisatie dat. Dat is wel een prettig gevoel. En ik heb een annuleringsverzekering die het dekt als je voor vertrek positief test.
en ik heb geen avonturlijke vriendinnen die mee willen die zitten liever thuis als huismus.
Earth schreef:We gaan eerst een week naar Koh Samui, dan een paar dagen Koh Tao in 1 hotel en dan nog een of twee nachten terug op Koh samui. Even kijken hoe dat uitkomt.
Want toen kon ik met 1 stop op Koh Samui vliegen. Nu is het sowieso twee stops, of ik betaal 1000 euro per ticket
Maar om dat nou helemaal los te gaan boeen vind ik misschien iets teveel van het goeie

Cowgirl schreef:Hoe doen jullie dat met een reisverzekering nu?
Bij een pakketreis zit vaak repatriering in maar zijn er ook losse verzekeringen die dat dekken. En wat als je negatief test op bestemming en je moet in quarantaine.
Zo zit een collega van mij nu in quarantaine in bangkok en ik heb bgrepen dat hij dat zelf mag betalen![]()
Zit je dan 10 dagen in een hotel

Balenciaga schreef:Dat ziet er echt waanzinnig uit Earth!
Maar het heeft uiteindelijk geloond, want ik heb plekken gevonden waar we allebei superblij mee zijn. Beide hotels bieden gratis annuleren aan als we rechtstreeks via hun boeken, en met het hotel op Koh Samui hebben we nu al heel leuk contact gehad. Dus het gevoel is gewoon goed. Voor mij is dat zo belangrijk, i moet kippenvel krijgen van een locatie, het gevoel hebben dat ik niet meer verder hoef te zoeken. Dan weet ik dat het goed is. Misschien overdreven, maar ik wil qua locatie niks aan het toeval over laten
Geen gehorige kamers, goed eten, een behulpzame crew, rustige omgeving, mooie natuur etc. Dan klopt het allemaal.
Onze huwelijksreis was ook relatief goedkoop en we zijn een keer naar Korfu geweest voor €370.- voor een week met z'n 2en.
Dat was echt de goedkoopste reis die ik heb kunnen regelen haha