culaccino schreef:Ja, als je ervan houdt, is (team)sporten inderdaad een ideale manier om mensen te leren kennen! En ja, ik ben ook bang dat ik niet meer weg wil als ik daar ooit ben geweest, haha. Wat mooi trouwens dat de kalveren zo lang bij de moeders kunnen blijven!
Klopt zeker, voor mij leek het een makkelijke instap. 10 jaar terug ging ik hier naar school en was het een stuk makkelijker. Nu moet je echt zelf manieren vinden om sociale contacten op te doen.
Ik zou willen dat ik kon beschrijven hoe het voelt hier te zijn. Vandaag was echt een dag die ik gewoon weg niet kan uitdrukken in woorden. Niet omdat er echt heel veel is gebeurd, maar de combi van licht en donkere wolken en een regenboog was echt magisch. Echt van die momenten die je moet koesteren. Samen met mijn vriend, partner en compagnon daar op de motorbike de lammetjes af te gaan, heuvel op en af. Ik geniet en voel me precies waarvoor ik hier heen verhuisd ben. Iets wat ik Nederland echt miste.
Af en toen wel die kleine geluksmomentjes met vrienden, familie en paarden die ik zeer zeker koester, maar dit is toch echt zo anders.
Hopelijk kunnen de foto’s iets van mijn gevoel overbrengen al is het in het echt 10x beter.

Overigens vandaag mogen assisteren bij een bevalling van een 3-ling. moeder kreeg ze er niet uit met als gevolg, vriendlief, ik en schoonvader druk in de weer.
En hier bij het resultaat:

En achter op de can-am ze verplaatsen naar een kleine paddock om rustig door mams schoongelikt te worden inclusief mijn heerlijke en charmante gezicht, zat namelijk onder het bloed en slijm