Sheran schreef:Ik vind iedereen die wat voor het milieu doet, wat de reden ook is, prijzenswaardig om die reden.
En dat kan iedereen voor zichzelf beslissen of dat een reden is om wel of niet op vakantie te gaan, hoeft niet zo benoemd te worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Ik vind iedereen die wat voor het milieu doet, wat de reden ook is, prijzenswaardig om die reden.
lifaya schreef:Sheran schreef:Ik vind iedereen die wat voor het milieu doet, wat de reden ook is, prijzenswaardig om die reden.
En dat kan iedereen voor zichzelf beslissen of dat een reden is om wel of niet op vakantie te gaan, hoeft niet zo benoemd te wordendaar is dit topic niet voor bedoeld. Net zoals bij een specifiek zadel merk topic lopen blèren dat je niet voor leder maar kunststof moet gaan voor het milieu. Niet op zijn plek.
Liezel1 schreef:Maar moet er dan zoveel aan het huis gebeuren dat je daar weken vrij voor moet nemen?
Roosch schreef:Haha jemig wat dit topic losmaakt, zeg
Ik snap je heel goed, TS! Ik ben ook van het principe hard/veel werken maar er tegenover stellend ook een leuke vakantie. Ik zou het ook missen!
Gelukkig heb je wat om naar uit te kijken: een huis en begin volgend jaar lekker er tussenuit!
Melia schreef:Haha herkenbaar ts maar best wel een luxeprobleem idd.
Hier gaan we hoogstwaarschijnlijk ook niet weg i.v.m. verbouwing en zwangerschap. Ik zou nog wel heel graag weg willen, maar de extra dagen vrij kunnen we juist goed gebruiken aangezien alles op de zaterdagen met name gebeuren moet, omdat we alles zelf doen. Uiteraard ook eigen keuze, maar zou je in jou situatie ook geen dagen onbetaald verlof kunnen opnemen of evt met Hemelvaart of Pinksteren weg (mocht je dan ook lang weekend hebben..)
Christiene schreef:Vaak ga ik twee dagen naar een wadden eiland heb al in geen zes jaar meer gevlogen. En ook geen lange autorit.ik mis er niks aan
Petrichor schreef:Witchcraft schreef:tjha…..het kan een tegenvaller zijn dat je niet op vakantie gaat, maar het echt erg vinden...….serieus? Ik ben al 6 jaar niet op vakantie gekund. Echt....na het kopen van een huis 1 jaartje niet met het vliegtuig op vakantie kunnen is echt niet ontzettend erg
Bloed serieus!