Wat was jouw langste vlucht en hoe vond je het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 19:06

moonsparkle schreef:
@shena één ding scheelt tot nu toe waren alle vluchten het dubbel en dwars waard ;)

Dat is dan wel weer helemaal geweldig. Ik moet zeggen dat die van 2 uur ook al echt de moeite waard was, dus ik probeer voor dit ene uurtje meer m'n gedachten weer op positief te zetten. :D

ikkeniet

Re: Wat was jouw langste vlucht en hoe vond je het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 08:29

Langste vlucht is naar Kaapstad en Los Angeles geweest.
Kaapstad: eerst een dag hard werken. Toen een vlucht naar Frankfurt en om 23.00 uur vertrekken naar Kaapstad.hele nacht doorlenen slapen. Heerlijk fit aangekomen.

Los Angeles: vlucht naar Washington met 2 uur vertraging, daar moeten rennen om de aansluitingen vlucht te halen. Achter onze kint ging meteen de deur dicht. In Los Angeles was er 1 koffer niet meegekomen, dus klein stressmoment omdat we een rondreis gingen maken.

Tegenwoordig vlieg ik niet langer dan 3 uur, nadat ik een Trombose been heb gekregen op een vlucht naar Milaan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 08:53

Mijn langste vlucht was
Nedeland — Hong Kong— Australië de vlucht had een tussenstop van 11 uur maar was geweldig we vlogen firstclass en business

Mijn ellendigste vlucht was
Nedeland — Hong Kong — Bali
Vies eten, krappe zitjes en een waardeloze vriend die ik nog moest dumpen maar dat duurde toen nog 2 jaar

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 09:12

Hier ook naar nieuw zeeland geweest, enkele reis was iets van 11 en 14 uur met op de heenweg een tussenstop van 3 uur en terugweg 6 uur. De heenweg vond ik een hel. Ik slaap inderdaad ook slecht in zo'n vliegtuig en krijg erg zere benen en rug. Terugweg hebben we een hotelkamer op het vliegveld zelf geboekt. Het kost een hoop, maar ik vond dat het zeker waard! Je kunt even een paar uur heerlijk slapen en lekker douchen. Waardoor ik als herboren aan het 2e deel vd vlucht begon. Toen viel het me reuze mee!
Ik zit idd ook het liefst aan het raam, maar die persoon naast je staat heus wel een paar keer op, dan kun je er zelf ook ff uit. En zo niet, dan kun je toch gewoon vragen of degene heel even op wil staan? Al moet ik wel zeggen, als iemand elk uur wil staan, neem dan gewoon een stoel aan het gangpad, dan zit je niemand in de weg.

Ik zou zeggen: gewoon boeken die reis! Neem een reistabletje, kies overstaptijden die je zelf gunstig lijken en geniet! Die vreselijke vliegreis vergeet je wel weer!

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 09:29

Ik heb een enorme hekel aan vliegen en ik ben nu veel kieskeuriger als ik luchtvaartmaatschappijen uitzoek waar ik mee wil vliegen.
Mijn 1e vlucht met een bestemming buiten Europa was Hawaii ,maar dat was met een overnachting in St Louis.
Ik werk voor een luchtvaartmaatschappij en gelukkig hebben we de mogelijkheid om business class te boeken voor veel vluchten en ik moet heel eerlijk zeggen : ik doe geen lange vlucht meer als ik geen business class kan vliegen :o
Maar goed,misschien heeft dat ook te maken met dat je ouder wordt en minder 'flexibel' : toen ik jong was maakte me het allemaal niet zoveel uit :+

Maar wat Floran zegt: gewoon boeken die reis, de vlucht er naartoe is slechts een klein onderdeel van je reis/vakantie.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 09:41

Mijn langste vlucht qua afstand en tijd was Amsterdam-Hong Kong-Sydney. Op Hing Jong hadden we een lange wachttijd maar gelukkig ook een hotelkamer voor de dag zodat we even konden douchen en slapen.

Bij mij reis naar Guatemala zijn we bij de tussenstop op Atlanta 21 uur gestopt zodat het niet zolang aan een stuk was. Beviel eigenlijk wel goed en je komt ook een stuk frisser op de plaats van bestemming aan op die manier.

Langste reis qua irritatie was van Atlanta naar Amsterdam met een urenlang constant miauwende kat. Die mogen bij Delta mee in de cabin.