Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
ik bedoel dat, als je ergens graag heen wilt, je niet moet laten belemmeren door verhalen. Die blijven uiteindelijk eenzijdig, zowel de positieve als negatieve. Maar voor een land wat zo in ontwikkeling is vind ik niet dat men kan afgaan op ervaringen van jaren geleden. Niet dat ik daarmee speciaal bedoel hoor
voor de rest kreeg ik er niet veel zinnig advies uit. Hij was meer geïnteresseerd of een potje water buiten bevriest bij ons
het is hier ook zo chill reizen, iedereen in de hostel heeft leuke verhalen. Supervixen schreef:Kistaa ik heb het niet over jaren geleden, in 2015 ben ik er voor het laatst geweest.
Ik wil alleen waarschuwen dat je je niet verkijkt op de gevaren.
kistaah schreef:Supervixen schreef:Kistaa ik heb het niet over jaren geleden, in 2015 ben ik er voor het laatst geweest.
Ik wil alleen waarschuwen dat je je niet verkijkt op de gevaren.
Daarom zeg ik, ik bedoel jou ook niet perse...
Gevaren zijn er al in Afrikaanse landen, laatst is er ook weer een stelletje in Namibië overleden als gevolg van autopech en te weinig water.
Maar goed, on topic. Is iemand ook via Kaapstad en de kust naar de westkant van Zuid Afrika geweest?
Iriscope schreef:Een video van onze Erindi trip afgelopen weekend vinden jullie hier:
https://www.clogsinafrica.com/african-life
Nu ben ik aan het inpakken voor de Etosha trip met Poes
en behalve de katten, ook van alles minstens 5 exemplaren.