Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superpony schreef:Dan is het wel een goede tip om een stukje voor Calais ergens te stoppen en te gaan wandelen misschien? dat hebben wij ook weleens gedaan als ze mee gingen op visite op 2 uurtjes rijden. Lekker in een andere omgeving lopen en daarna lekker rustig.
Ik weet niet of ik ze die keer zou meenemen. Hoe is UK met honden? Mogen ze overal komen?
Amalarab schreef:Wij zagen zelfs dit in een pub(!)
[ [url=m/eyAd1L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ofu1Qt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amalarab schreef:hilarisch, Deborah2!
ik vind de honden die we ontmoetten tijdens onze trip allemaal zo vriendelijk, weinig geblaf ook.
we zijn onderweg naar de tunnel op dit moment, 15.20 vertrekt de trein.
heenreis 50min vertraging, hopelijk nu geen vertraging!
Amalarab schreef:Ja tis idd wel duurder met de tunnel maar je kunt tot 9 mensen meenemen voor die ong €300.
We hebben het gedaan voor het gemak van 35 minuten reisduur(!) en aan de overkant kom je veel vlotter op de motorway terecht.
(we moesten 500km voor de tunnel en 500km ná de tunnel rijden)
Galja schreef:Ikke, de overtocht vanaf Duinkerken of Calais ( of je nou met de boot of trein gaat) is ( in mijn ogen) altijd nog de prettigste manier om aan de overkant te komen met honden. Ze kunnen in de auto blijven en hoeven niet langdurig in een vreemde kennel
ikke schreef:Amalarab schreef:Ja tis idd wel duurder met de tunnel maar je kunt tot 9 mensen meenemen voor die ong €300.
We hebben het gedaan voor het gemak van 35 minuten reisduur(!) en aan de overkant kom je veel vlotter op de motorway terecht.
(we moesten 500km voor de tunnel en 500km ná de tunnel rijden)
En hoeveel tijd en geld heeft die 1000km je gekost?
Galja schreef:KimD, ik stuur jou straks of morgen ff een pbtje. Vind het leuk om even van gedachten te wisselen mbt het meenemen van de honden. Maar ik wil het topic niet vervuilen omdat het origineel natuurlijk ging om met de trein naar de UK te gaan