Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Auschwitz moet je goed plannen zodat je 1. niet teveel betaalt en 2. naar binnen mag. Er mogen buiten de geboekte tours maar 200 bezoekers naar binben ofzo.
Zelf zou ik het niet in mn zomervakantie doen als ik alleen ga...
Winged schreef:Split is inderdaad geweldig. Als ik het mij goed herinner is het vanaf Zagreb zo'n 6 uur met de trein.
De Deutsche bahn had destijds ook een planning met alle europese reistijden, de lijnen door heel europa. Misschien handig om te checken,
Aroha schreef:Winged schreef:Split is inderdaad geweldig. Als ik het mij goed herinner is het vanaf Zagreb zo'n 6 uur met de trein.
De Deutsche bahn had destijds ook een planning met alle europese reistijden, de lijnen door heel europa. Misschien handig om te checken,
Of je download de app Rail Planner, dit is de app van je interrailticket en hier staan dus alle treinen in waar je je interrailpas op kunt gebruiken. Via de app kun je o.a. ook de treinen in Italië reserveren (scheelt super veel gedoe).
https://www.eurail.com/en/plan-your-tri ... lanner-app
badeendje schreef:_Zeppelin schreef:Dat reserveren van de treinen wil niet altijd wat zeggen hoor, heb vorig jaar een keer meegemaakt dat de wagon waarin mijn gereserveerde stoel zou zijn niet bestond.. toen maar 8 uur lang in het restaurantgedeelte van de trein gebivakkeerd
welke trein was dat? Haha wat slecht zeg.