Ik zal je niet bellen LadyMadonna.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:xDarkness schreef:Topic naar mijn hart.
Vorig jaar dan voor het eerst een rondreis gemaakt door Ijsland met een camper en dat vond ik wel schitterend en geweldig. Maar ja, dan heb je wél je eigen douche en wc bij je.
Ja met een camper zou ik het ook zeker kunnen.
Lijkt mij dat dat een prachtige vakantie was.
Hilli schreef:Meelezer die wel graag kampeert heeft maar 1 vraag: Supertje, heb jij echt een garage in je camper?
Blacksmurf schreef:Deel je mening! Vreselijk als je thuis alles hebt, wc, douche, goed bed. e.d. Ga je op vakantie als je juist wilt relaxen toch niet kramperen? Althans ik in ieder geval niet. Voor een andere die het wel leuk gaat vinden. Prima maar ik doe niet mee.
Fitzroy schreef:Ik heb alleen jouw berichten gelezen maar ik kan me dus echt echt niet voorstellen dat je het op een boot wel naar je zin hebt als je een hekel hebt aan kramperen. Ik vind dat dus echt niet consequent.
Ik heb ook een hekel aan kramperen, wij houden van luxe. Maar wij gaan ook niet zeilen, tenzij je op een miljoenenjacht zit blijft dat toch ook behelpen. Doe ons de villa met privé zwembad maar. Altijd plek aan het zwembad![]()
Roodvos schreef:Hoe ver gaan jullie weg met die vriendenclub?
Geen optie om een paar nachtjes in de (zeer goed uitgewassen) trailer te gaan slapen?
Hebben mijn ouders, tot verbijstering van alle aanwezigen, ook een keer gedaan bij een uitje van een oldtimer motorclub waar mijn vader toen bij was.
Motor in de trailer, op locatie motor eruit en beddengoed erin.