Zuchini schreef:TS mooie plaatjes. De rivier zegt mij met die kleur eigenlijk niet veel, voor de rest is alles hier heel blauw. Zou goed kunnen dat dat door de orkaan kwam.
Ik heb eigenlijk een vraagje, maar TS als je het niet prettig vind dan hoor ik het wel. Zijn er nog bokkers die binnenkort met de kerst deze kant op komen? Ik moet een belangrijk origineel papier naar den haag versturen en ik durf het met de post niet aan.
Wij komen pas in januari...
Aangetekend versturen geen optie..?
Wij zijn ons namelijk aan het oriënteren voor een zomervakantie eind augustus (rond 20 augustus vertrek). We willen dan 15 dagen weg en de Dominicaanse Republiek leek ons een hele mooie bestemming! We hebben ook al een hotel uitgezocht (één van die RIU-resorts in Punta Cana), maar het enige waar we nog een beetje over twijfelen is het weer.... Het is dan natuurlijk orkaanseizoen en op basis van wat dingen die ik lees op internet en de kleine kans volgens internet, durf ik het wel aan.. Toch voelt het niet helemaal fijn, dus zijn er misschien hier nog mensen die in deze periode daar eens zijn geweest en hun ervaringen willen delen? Alvast bedankt!
?
De Naiboa is wel wat gunstiger geprijsd, maar zie daar toch mindere beoordelingen over.. Dus denk dat we dan toch voor de Republica gaan

heel erg tevreden. Alles mooi, schoon en netjes. Eten is goed, personeel vriendelijk. All inclusive is hier ook echt all inclusive; dus ook de minibar op je hotelkamer waar zowel frisdrank als alcohol te vinden is. Wij staan vanuit onze kamer binnen anderhalve minuut op het strand. En het grootste voordeel; geen kleine kinderen
. Alleen miste ik daar echt een leuke boulevard