ja ik las het ook, moest echt inhouden. ze hebben geen idee wat voor impact dit heeft!
Judass
Geplaatst: 06-09-17 15:34
Lotus83 schreef:
Wat ik erg vind, ik lees op fb een update van Tui. En in de reacties zijn vooral mensen die zich druk maken om eigen vakantie, uitspraken als, wij gaan over een maand en hoop dat de bende dan is aan geveegd
Gatverdamme!
Echt verschrikkelijk dit... Ik hoop dat TS (en de rest) oké is.
Bij de aardbevingen in Griekenland laatst postte iemand bij TUI dat ze blij waren dat ze bij een andere maatschappij hadden geboekt... Dat is dus het niveau tegenwoordig. We zijn echt verwend hier.
Tjeetje... Ik hoop echt dat iedereen er ongeschonden vanaf komt...
Stampeltje
Geplaatst: 06-09-17 16:07
Volg het nieuws ook nauwlettend. We zijn regelmatig op het eiland geweest en kennen ook een aantal mensen. Een hoop bekenden zijn per vliegtuig vertrokken maar weet dat deze mensen een speciaal emergency-potje hebben voor dit soort situaties want de laatste vluchten zullen niet goedkoop zijn geweest. Dat is helaas echt niet voor iedereen weggelegd. Weet dat er ook een hoop 'illegalen' vanuit zuid-Amerika op Sint Maarten wonen in slechte woningen. Hoop dat deze mensen (op tijd) van de openbare shelters gebruik hebben gemaakt.
Uberhaupt de vraag of TS nog stage kan lopen, want het hele eiland zal opnieuw opgezet moeten worden. Heftig hoor voor alle bewoners daar, echt een nachtmerrie.
fique
Geplaatst: 06-09-17 16:20
Op t moment helemaal geen nieuw nieuws meer. Vrees t ergste daar op t eiland
Blijven duimen dat het alleen bij materiële schade blijft daar
Chapeau2002
Geplaatst: 06-09-17 16:30
Afschuwelijk gewoon. Ik hoop dat de mensen daar zich staande kunnen houden. De beelden die je ziet zijn bijna niet te bevatten. Heel veel sterkte ook voor bokker Puppetje. Ik begrijp uit de berichten dat zij alles kwijt is...
Laatst bijgewerkt door Chapeau2002 op 06-09-17 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt
leestmee
Geplaatst: 06-09-17 16:31
fique schreef:
Op t moment helemaal geen nieuw nieuws meer. Vrees t ergste daar op t eiland
Super heftig dit. Uit Rotterdam zaten er ook leerlingen voor stage de school heeft gisteren de leerlingen terug laten halen uit voorzorg. Vind dit top van een school. Veiligheid boven alles.