Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Na een weekendje Wales met de muziek vereniging op de terugweg zo'n harde wind dat de Stena Line nog nét aan mocht varen, de hele boot zag groen en iedereen zat overal te kotsen.
Ik heb een overgeef fobie en ben zelf totaal absoluut niet zeeziek. Mocht uiteindelijk samen met een vriend die machinist is op een boot even in de machinekamer. Pleuris herrie daar, maar wat was ik blij om even van alle overgeef geluiden en geuren verlost te zijn. Wat een hel was dat zeg
marleen_usar schreef:Daarna moest ik een poes weg brengen die op was, wweer waren ze op vakantie. Toen ze een keer nog niet in het vliegtuig zaten moest ik met spoed met een poes van hun naar de dierenarts.Uit het niets extreme koorts.De laatste keer toen ze weg waren had hun hond een ontsteking in zijn rug en daar door was hij een week verlamd.
karuna schreef:Veel gekke dingen meegemaakt op vakantie maar meestal de humor ervan inzien. Vaak longontsteking gehad op vakantie, enorme last van een wortelkanaal ontsteking. De pijnstillers waren wel erg lekker maar roze olifantjes.![]()
Een vakantie was op zijn zachtst gezegd een drama. Klapband van vouwwagen. Die verwisseld, lekke band bij de auto. Verwisseld. Vervolgens brandstofstaking en te weinig benzine en gas om thuis te komen. Dus gestrand op camping, daar werd ex ziek en ik kon niet autorijden op dat moment en hij mocht niet met medicatie. Daarna
Klapband met de vouwwagen. Probleem afgesleept naar garage voor het weekend. Hotel gezocht met drie honden voor paar dagen (lang leve reisverzekering) vouwwagen weer heel stukje verder op. Band im de fik op de snelweg. Weer afgesleept en vouwwagen kapot verklaard. Deel van bagage in garage achterlaten rest in auto proppen. Alle hotels vol ivm een congres en een hotel op industrieterrein (hotel alladin hihi) gevonden. Veel te laat thuis dus baas van ex was nog boos ook. Maar vakantie was erg geslaagd.
Zowiezo veel auto pech, kapotte retourleiding van brandstof, vering kapot enz.
Eerste fietsvakantie met mijn zus, eerste avond op camping extreem noodweer. Moeten slapen in restaurant en tent was kapot. Ouders hebben nieuwe tent gebracht. Vervolgens tot de laatste dag stromende regen gehad. Was wel leuk
En een vliegen naar Nice oorpijn oplopen die dag van terugvlucht pas over was en toen dus weer vliegen met oorpijn als gevolg
Enige dat echt een ramp was is beiden samonella oplopen eerste dag van vakantie in huisje met een toilet.laatste dag van vakantie weer wat beter en nog iets kunnen doen.