Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Tossa is dus niet genoegen nemen met, of afgescheept worden met, maar wat je eigenlijk al liever wilde? Dan zou je de duurdere reis naar Tossa uiteindelijk toch krijgen voor de prijs van de andere reis? Dat vind ik een heel mooi alternatief.
Ik hoop dat het een domme fout is dat ze Blanes ipv Tossa erin gezet hebben en dat je gewoon de reis naar Tossa del Mar kunt maken.
HorseTimeXL schreef:Ik ben woest en zo verdrietig. Waarom kunnen mensen zo zijn. Blijkbaar waren we de hele tijd in contact (was wel mijn vermoeden ook) met de directeur. Waarschijnlijk een eenmanszaak.
Ten eerste: blijken ze helemaal geen Tossa del Mar meer aan te bieden (terwijl toen ik een paar weken geleden keek kon je het gewoon boeken)
Ten tweede: Blijk ik nu wel een appartement te hebben alleen is dat Blanes terwijl die dat helemaal niet heeft aangegeven gisteren. Alleen dat ze in Tossa del Mar extra hadden bijgeboekt. En hij bleef maar volhouden dat dit niet het geval was. En dat ze me heus wel alleen achter willen laten daar.
Ik ben zooo boos.
mvdende schreef:Ach meisje toch! Wat enorm BALEN! Labyrint staat er om bekend dat het een flut organisatie is. Als ik jou was, gelijk bellen en melden dat je deze optie niet ziet zitten en je je geld + vergoeding terug wilt.
Sclimpre schreef:Dat is misschien de volgende verrassing die op komst is