Wij gaan eind januari ook nog een weekendje naar Sauerland! Bonus ski tijd
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de eerste afdaling is inderdaad op vakantie!                                                         

Wij zijn helaas niet wezen oefenen van te voren dus wordt meteen de piste op. 
 Lekker retro (en hysterisch  
 )

. Heb nog tot de 20e om iets anders te vinden.                                                         

Qua pasvorm opzich zat hij wel goed, echter trok hij nogal in mijn kruis. 
                                                         florence123 schreef:Ik kom hier even binnenvallen. Ik ga dit jaar op skivakantie naar Ischgl.
Ik heb vorig jaar leren skiën en 2 privé indoorlessen gevolgd en dan 4 dagen geskied in Tignes/Val D'isere. De laatste 2 dagen kon ik goed mijn plan trekken op blauwe pistes (en 1 rode gedaan maar was nog erg veel aan het remmen).
Nu heb ik gezien dat er in Ischgl veel rode pistes zijn en de blauwe maar 25% bedragen van het totaal. Wat denken jullie? Ga ik daar wel veel kunnen doen als beginner? Of zal ik na enkele dagen wel kunnen overschakelen op rood?

Piste ligt in de schaduw dus is gewoon sneller hard. Is wel steil maar wel heel erg breed, dus ze hadden alle ruimte om zelf hun bochten te maken en er soms wat meer tijd voorte nemen. Het zegt gewoon niet altijd iets hoor.