Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zat op 10 minuten lopen van de pubs qua locatie met m'n appartement dus ben lekker lopend heen en terug gegaan. Vooral veel shotjes/drankjes gekregen dus het was een goedkope avond maar vandaag is het en veel regen en tijd om even lekker thuis te blijven en te Netflixen
Het is vanavond Halloween bij Shibuya maar door de regen voel ik niet zoveel drang om te gaan, het schijnt dan ook echt gigantisch druk te zijn en mja, ik ga niet zo goed op zo'n chaos zelf denk ik
Zal zo even wat foto's doorposten, haha. 
(huis kopen is duur
)

daar wilde ik ook naar vragen namelijk
Ik zie die dingen overal, moet even straks de foto omzetten vanaf m'n iPhone haha.
(Zelfs het rietje was een hartje! Haha) Zo gezegd, zo gedaan. En alles in het Japans
Ik heb wel besloten dat, wat er ook gebeurt, ik echt voor langere tijd hier wil verblijven voor language school. Heb al zoveel geleerd in deze twee weken en m'n Japans gaat echt goed vooruit 

I got confused, haha. Is er nog een speciale uitvoering daarin? 

Zoveel chaos, gister naar Nikko geweest, dat was echt prachtig! Wel vrij duur zeg, die trip
Maar 100% de moeite waard! Alles was ook al prachtig aan het kleuren daar!

Erg fijne tas, ook erg uniek!
Echt totaal geen zin in, dus nog maar even flink genieten hier! Ik ben nu in de trein op weg van Ikebukuro naar Kawagoe, kijk hoe schattig de kaarten zijn.
Zit in Akasaka dichtbij het Akasaka-Mitsuke station (uitgang 10). Had meteen ook maar m'n nieuwe outfit aangetrokken die ik hier heb gekocht bij een Japans merk (wat ik paste! Het is echt waar)

) en een uur genoten van het uitzicht op de 70ste etage! (Excuus voor het niet draaien van de fotos, straight van m'n iPhone geupload en lui)