Halllooo! Tis hier 16:38, gisteravond de Pub Crawl gedaan wat een grote chaos was Ik zat op 10 minuten lopen van de pubs qua locatie met m'n appartement dus ben lekker lopend heen en terug gegaan. Vooral veel shotjes/drankjes gekregen dus het was een goedkope avond maar vandaag is het en veel regen en tijd om even lekker thuis te blijven en te Netflixen
Ik ben afgelopen dagen in een enooorm park geweest wat op zo'n 40 minuten vanaf Tokyo ligt wat super tof was, hele mooie dag gehad en geshoot met een dame van de Immortal Geisha (kimonogroep) pagina wat hele toffe dingen heeft opgeleverd! Wezen eten bij de beste dumpling toko van Harajuku, casual thee gedronken in Ginza, ik heb alweer 1 McDonalds bezoekje erop zitten en vanavond ga ik, ja heus, zelf pasta koken Het is vanavond Halloween bij Shibuya maar door de regen voel ik niet zoveel drang om te gaan, het schijnt dan ook echt gigantisch druk te zijn en mja, ik ga niet zo goed op zo'n chaos zelf denk ik Zal zo even wat foto's doorposten, haha.
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 12:26
Alles gescreent vanaf Instagram dus sorry voor de kwaliteit alvast Op @courses ben ik te vinden daar!
Ooooh ik wil ook weer ! Lekker thuisvoelen Maar duurt nog wel een paar jaar ivm sparen (huis kopen is duur )
Jaloers!
ShadowFax
Geplaatst: 28-10-17 14:01
Heeeeerlijk! Hopelijk gaan wij volgend jaar weer
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 16:28
Ik ben van de week bij Nishi-Tachikawa geweest waar een enooooorm park is, dichtbij Tokyo in de buurt. Een voorproefje van wat ik geschoten heb die dag
Ik heb een super coole school gevonden waar ik graag een half jaar een language course doe, Yokohama design college. Nu hopen dat het realistisch word om ook nog mezelf een half jaar te onderhouden daar, anders iets zoeken met accommodatie inbegrepen in Tokyo/osaka.
(Ik weet niet meer hoelang je lokaliseer bleef) nog coole dingen op de planning courses?
Nice! Yokohama is qua accomodatie denk ik een stuk beter betaalbaar dan Tokyo, dus wellicht dat dat wel interessant is
oliebol Jans, nog steeds die foto niet kunnen sturen Ik zie die dingen overal, moet even straks de foto omzetten vanaf m'n iPhone haha.
Ik heb nog wel wat dingen gepland staan ja! Yurakucho Flea Market voor kimono spullen morgen, ergens deze week ga ik een kimono huren en ik heb een praaachtige furisode gekocht in een secondhand store. Gister de hele dag in Shimokitazawa geweest waar ik een soort van overdonderd werd door een promo actie met een mierzoet aardbeien drankje, als ik een Insta post maakte kreeg ik 'm gratis (Zelfs het rietje was een hartje! Haha) Zo gezegd, zo gedaan. En alles in het Japans Ik heb wel besloten dat, wat er ook gebeurt, ik echt voor langere tijd hier wil verblijven voor language school. Heb al zoveel geleerd in deze twee weken en m'n Japans gaat echt goed vooruit
Ik zou dat ook wel willen, maar met kind doe je gewoon dat niet zo snel. Als ze over een jaar of 18 op zichzelf gaat gaan we misschien wel een langere periode. Tot die tijd gewoon maar eens per twee/drie jaar een paar weken
Ik ga de drogisterij deze week nog even checken voor EVE A Zoveel chaos, gister naar Nikko geweest, dat was echt prachtig! Wel vrij duur zeg, die trip Maar 100% de moeite waard! Alles was ook al prachtig aan het kleuren daar!
Dag daarvoor naar Itamae Sushi geweest, zondag hebben we gereserveerd voor de Edo variant waarbij alles in Edo Style is opgemaakt en je mag dineren in yukata (yay!). 17 november heb ik een afspraak staan met Sakaeya Kimono waarbij ik mijn eigen gekochte furisode de hele dag mag dragen met haar hulp met aankleden, super excited!
Itamae Sushi is wel écht een aanrader hoor! Niet te duur, en echt heeeele goede kwaliteit!
Haha thanks! Die Tokyo tas kwam van een gallery waar wij met school op bezoek zijn geweest, was gemaakt door een jonge kunstenaar Erg fijne tas, ook erg uniek!
Even wat random updates, met een week ga ik alweer naar huis Echt totaal geen zin in, dus nog maar even flink genieten hier! Ik ben nu in de trein op weg van Ikebukuro naar Kawagoe, kijk hoe schattig de kaarten zijn.
Verder gisteravond Itamae Sushi Edo, echt een aanrader Zit in Akasaka dichtbij het Akasaka-Mitsuke station (uitgang 10). Had meteen ook maar m'n nieuwe outfit aangetrokken die ik hier heb gekocht bij een Japans merk (wat ik paste! Het is echt waar)
En gister nog even in Ueno Park geweest, daar was een festival aan de gang dus nog maar even een ijsje meegepakt
Wat een schattige kaartjes! Ik weet nog wel hoe wij de bus in Hiroshima pakte, geen idee hoe we moesten betalen en er wonder boven wonder een Nederlander was die ons hielp.
Blijf vooral genieten die laatste week!
Ik ben er achter gekomen dat voor mijn half jaar in Japan studeren ik nog 6000 euro nodig heb. Dat word flink werken en besparen met mijn studenten loon.
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-17 10:32
Jans, ik heb een doosje voor je gevonden, zit in de koffer voor vertrek
Vandaag in Yokohama geweest, wat een toffe stad zeg! Cup Noodle Museum gezien ( ) en een uur genoten van het uitzicht op de 70ste etage! (Excuus voor het niet draaien van de fotos, straight van m'n iPhone geupload en lui)
En natuurlijk heb ik weer een verkoudheid te pakken dus ik ben helemaal mask on tour gegaan