Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Camping les coudoulets (hoop dat ik het zo goed schrijf) in Pradons, Frankrijk. Zijn wij geweest toen onze kleine man 13 maanden was. Geen massale camping, genoeg te doen/zien in de omgeving maar het grootste pluspunt was toch wel het prachtige zwembad wat ze hebben. Wij stonden toen met onze tent op de camping maar ze verhuren ook huisjes.
miccamaaike schreef:Het is uiteindelijk toch Italie geworden.
Rijden er in 2 dagen naar toe (1050 km totaal). Eerst 6 nachten in de Dolomieten en dan 5 nachten aan t Gardameer. Dolomieten is geboekt in een appartement met 2 slaapkamer, balkon en tuin. Gardameer wil ik een stacaravan boeken, maar nog even kijken welke camping. Terugreis kan ook in 2 dagen, we zien wel hoe ver we komen de 1e dag.
miccamaaike schreef:Haha [naam], dat werkt vast bij oudere kinderen maar leg een 1 jarige maar eens uit dat de mcdonalds überhaupt bestaat
Terugweg zien we wel hoe vlot het gaat en hoe lang het nog te doen is voor de kleine. Anders gewoon lekker stoppen. Hebben campingbedje mee dus kunnen overal slapen.
bigone schreef:Lekker, Italie. Ik weet nog dat we daar vroeger met mijn ouders heen gingen, in de tijd van oude Hanomag bussen. Mijn vader gooide een tweepersoons matras achterin , wij er op en pitten. Van voor de gordel tijd, zo heel Europa gezien.