Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Huishoudbeurs / negenmaandenbeurs 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 21:55

:') klinkt als mij

Ik heb op like en win account vrij veel gedeeld , mits je de prijs deelt :)) . Zijn enorm veel acties nu

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-17 01:43

Rebecca schreef:
:') klinkt als mij

Ik heb op like en win account vrij veel gedeeld , mits je de prijs deelt :)) . Zijn enorm veel acties nu

Haha zijn veel actie ja. Delen wordt hem niet maar kijk gerust op mijn echte account. Mijn achternaam ken je wel van het deelaccount en volgens mij ken jij mijn voornaam ook en anders doe je maar pb.
Ben de hele exposantwnlijst aan het afwerken. Morgenmiddag weer verder. Ben al continu twee dames aan het taggen die ook graag willen. Hopenlijk is dat goed voor mijn karma want als zij wel winnen en ik niet ga ik huilen :')

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:31

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de huishoudbeurs. Eigenlijk ben ik er niet zo van, maar ik een toegangskaart gekregen en ga er toch maar eens een kijkje nemen. Hebben jullie nog tips voor dit HHB groentje? Op de site staat vermeld dat de eerste dag relatief rustig is. Is dit echt zo? Welke acties/stands mag ik echt niet missen? Kun je lopend van de RAI richting het centrum? Ik ben benieuwd! Kom maar op met jullie berichtjes!!

gwennndolyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:57

Caballo77 schreef:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de huishoudbeurs. Eigenlijk ben ik er niet zo van, maar ik een toegangskaart gekregen en ga er toch maar eens een kijkje nemen. Hebben jullie nog tips voor dit HHB groentje? Op de site staat vermeld dat de eerste dag relatief rustig is. Is dit echt zo? Welke acties/stands mag ik echt niet missen? Kun je lopend van de RAI richting het centrum? Ik ben benieuwd! Kom maar op met jullie berichtjes!!

Vanaf het rai lopen naar het centrum ben je toch wel een uur onderweg dus dat zou ik met het ov doen..
Je hebt een station amsterdam rai vanaf daar is het een kwartiertje met de metro ;)
Station rai is op loopafstand van de beurs!

Wat betreft de beurs heb ik verder geen idee, ben er dit jaar voor de tweede keer maar de laatste keer is ook alweer wat jaartjes terug en toen was ik in het weekend wat toch wel erg druk was

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 18:44

Ik ga zaterdag, het is echt niks voor mij denk ik maar hij staat op de bucketlist! Ben erg benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:23

Alwiene heeft mij gestalkt :oo , maar ik heb al kaartjes gewonnen en zij niet :(:) . Karma is zo gemeen soms haha :')

Caballo , eerst de eethal :j . Smiddags is dat vol met dames die om een stukje frikadel vechten bij wijze van , eten is duur en vooral pin thuis en niet op de beurs . Daar moet je enorm lang wachten namelijk (ik weet niet zeker of de AH aan de overkant van de RAI een pinautomaat heeft)

Maar vooral genieten en laat het over je heen komen , goede schoenen aan vind ik ook altijd prettig .

Wc's voor de vrouwen zijn standaard druk , ik ga altijd naar de heren kant als er niemand staat :')

Ben nog nooit de eerste dag gegaan , laatste weekend is vaak nog net wat drukker ivm alles wat niet mee naar huis hoeft is mooi meegenomen .

Aanbiedingen heb ik nog geen zicht op , zal eens online het bonnenboekje door bladeren .

Succes urona :P

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:27

Gelukkig komt het met Karma altijd goed :D Inmiddels heb ik zelf ook kaarten gewonnen. Gaan nog wel vrolijk even door want wil er eigenlijk nog 4 ivm vriendinnen die ook graag willen. Maar in elk geval ben ik zelf zeker van kaarten :D Heb er zin in!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:10

Voor de liefhebber Afbeelding

En mensen die Facebookfan zijn van de Makeupdoek kunnen dat bij hun stand laten zien om een kadootje te krijgen.

Goliath heeft een gratis shopper in de aanbieding

Lege batterijen, lever 10 lege batterijen in voor een gratis tas en batterijbewaarboxje.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:52

Mijn vriend heeft gister de stand opgebouwd. Zondag mag ik er heen :):) :):) Verder ben ik er dinsdag ook en volgende week zondag ook!

Ik hoop nog even voor een leuk prijsje shampoo, tandpasta en schoonmaakmiddelen te kunnen scoren.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 21:54

heb er ook zin in *\o/*

Ook al komt het niet top uit eigenlijk gisteren te horen gekregen dat me vriend een maand naar Taiwan gaat vanaf dinsdag. En ik ga dinsdag naar huishoudbeurs. Maandag al richting ouders zodat we er optijd zijn. Zit dus beetje in dubio vind het ook zowat om dan al maandag weg te gaan ;( Ga hem zo missen

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:19

Bedankt voor de tips dames! Zaterdag gaat het gebeuren; ben benieuwd.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:22

Voor mijn moeder en mij wordt het wel de laatste keer denken we. Zoveel leuke dingen verdwijnen..

Vorig jaar helemaal blij met de dierenhal, en weg is ie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:25

Jildau schreef:
Voor mijn moeder en mij wordt het wel de laatste keer denken we. Zoveel leuke dingen verdwijnen..

Vorig jaar helemaal blij met de dierenhal, en weg is ie.

Ja dat is jammer, maar er zou nu wel een huisdierenplein zijn zag ik via Prins Petfood.

Ik mis Blokker, Zeeman, Wibra, Nivea(?), Scapino, heb het idee dat bijna alles aan goedkopere winkelketens verdwijnt. Echt jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:27

Klopt Alwiene die stands en dan vaak grote stands zijn gewoon helemaal weg. De plattegrond is ook anders en het lijken minder hallen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:35

Ja die misten wij ook! Vorig jaar nog leuk shirtje en vest gekocht bij Miss Etam, ook weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:45

Ook weg := , blijft niet veel over dan

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:47

Zijn die allemaal weg?! :oo Wat jammer zeg..
De Penny staat er wel weer. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:54

Die wel :))

De man met de droge worst ook ! , die knoflook worstjes om nom

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 17:59

Ik twijfel nog steeds of ik wil gaan. Weet iemand of er nog gratis kaarten te krijgen zijn via het Kruidvat?

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:16

Hmmm als er steeds meer grote winkels verdwijnen word het minder. Die kleine make up dingen winkels en kleding hoeven van mij allemaal niet eigenlijk

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:27

Na wat zoekwerk heb ik het kinnen vinden. Met je kruidvat voordeelkaart kun je weer gratis avondkaarten bestellen voor donderdag of vrijdag. Dus dat heb ik gelijk maar even gedaan en dan ga ik toch een kijkje nemen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:41

Iloveiswan schreef:
Hmmm als er steeds meer grote winkels verdwijnen word het minder. Die kleine make up dingen winkels en kleding hoeven van mij allemaal niet eigenlijk

Nee dat heb ik dus precies zo!

Kortingisleuk bestaat niet meer, Scoupy heeft geen eigen stand volgens mij alleen een beurstas actie waar ik geen belang bij heb. Ik mis Reclamefolder.nl (imv gratis uitdeeldingen).

Penny staat er inderdaad weer, maar tot nu toe nog geen kadootjes-actie kunnen vinden zoals vorig jaar, iemand van jullie toevallig wel?

Rebeccca, wat die hallen betreft, ze zijn wel aan het klooien, want foodhal is nu opeens 12??? ipv 11. Lijkt een hal(letje) daar erbij gekomen te zijn. Maar ik ben niet zo goed in plattegronden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 18:48

Afbeelding

Vorig jaar

Afbeelding

Dit jaar

Vip is ook anders nu

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:06

Heel veel folders staan ook niet meer op reclamefolder.nl, maar alleen nog op allefolders.. Begon er steeds meer te missen en staan nu dus daar op, misschien dat dat er wat mee te maken heeft?
Wel jammer dat 'grote' ketens het een beetje laten afweten, gelukkig staat Renske diervoeder er nog wel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-17 19:09

Beaphar staat er ook al jaren :j , net als struik en milka. Friese vlag is weer terug , vroeger toen kon je gratis pak krijgen en dan een stempel op je hand . Broer die haalde de stempel er steeds af en we gingen met 10 pakken koffiemelk naar huis voor niks :))