Mooie stranden, niet te toeristisch en lekker eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:04

Joolien schreef:
Bedankt voor de tip Peter. Heb dan even gekeken op aankomst Lanzarote, dat is maar 100 euro pp vliegen :P Alleen is t dan weer €128.- voor een bootovertocht, vind ik nog wel veel geld. Dat is €32.- pp per keer, of is dat niet duur? :+

Dat is een koopje...de boot naar vlie is haast duurder.

Anoniem

Re: Mooie stranden, niet te toeristisch en lekker eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:53

Haha dat dacht ik al :P
Toch, hoe goed ik ook zoek, niks lijkt te tippen aan onze geweldige vakantie op Corfu... En nu ging ik kijken, kunnen we voor €380.- heen in juni. Dan bedoel ik vlucht en hotel. Dat is echt zo heerlijk goedkoop. En we weten dan ook wat we krijgen en dat het goed is...
Ik ga nog wel ff verder zoeken, maar misschien gaan we toch gewoon weer terug...
Voor wie t wil weten, we zaten dus in Paleokastritsa. Hier onder ren paar van de strandjes op loopafstand van ons hotel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 01:09

Maar is het juist niet leuk wat van de wereld te zien? Er zijn meerdere Griekse eilanden die prachtig zijn maar ook een Malta ofzo is mooi.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:19

Heb je ook eigen foto's Joolien? Ben benieuwd op het water er ook in het echt zo uit ziet :))

Wij willen ook in juni gaan, eigenlijk naar Oludeniz, maar dit ziet er ook wel heel mooi uit.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:19

Cyprus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:26

Booooo schreef:
Heb je ook eigen foto's Joolien? Ben benieuwd op het water er ook in het echt zo uit ziet :))

Wij willen ook in juni gaan, eigenlijk naar Oludeniz, maar dit ziet er ook wel heel mooi uit.

Ja die heb ik wel, kan wel ff zoeken. MAar echt, zo ziet het water er werkelijk uit :D Het is zo helder, echt geweldig.
Dit ben ik, snorkelen is namelijk echt awesome :D
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:27

Picassox schreef:
Cyprus?

Cyprus en Malta wilde ik nog naar kijken.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:30

Cyprus kan inderdaad ook :) Ik ben in Paphos geweest (Griekse deel), mocht je daar meer over willen weten dan geef maar een gil.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:33

Joolien schreef:
Booooo schreef:

Ja die heb ik wel, kan wel ff zoeken. MAar echt, zo ziet het water er werkelijk uit :D Het is zo helder, echt geweldig.
Dit ben ik, snorkelen is namelijk echt awesome :D
[ Afbeelding ]

Ohhh wauw!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 14:56

Joolien schreef:
Corsica is net niet warm genoeg in juni :P Ik heb 1 keer in Italie gezeten met heel slecht weer, en dat risico wil ik gewoon niet weer lopen :P

Oh ik had niet gezien dat het in juni nog wat frisser was! Wij waren er in juli/augustus. Vandaar haha. Misschien is het wat voor in de toekomst, want het heeft echt prachtig witte stranden, en ik heb daar toen ook super veel gesnorkeld! :D

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 15:14

La Gomera is het handigst om op Tenerife Sur te vliegen. Vanaf het vliegveld naar het plaatsje Los Christianos. Daar pak je de FRED OLSEN ferry naar San Sebastian de Last Gomera. Retour voor +- 85 pp. Of zoals deze aanbieding inclusief vlucht, transfer naar los Christianos, boot +-40 minuten, huurauto. Heel fijn appartement boven een supermarkt en vlak bij een bakker. Aan de zonnige kant van het eiland. Heb zelf in dit appartement gezeten 2 weken. Afbeelding

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:44

Joolien schreef:
Haha dat dacht ik al :P
Toch, hoe goed ik ook zoek, niks lijkt te tippen aan onze geweldige vakantie op Corfu... En nu ging ik kijken, kunnen we voor €380.- heen in juni. Dan bedoel ik vlucht en hotel. Dat is echt zo heerlijk goedkoop. En we weten dan ook wat we krijgen en dat het goed is...
Ik ga nog wel ff verder zoeken, maar misschien gaan we toch gewoon weer terug...
]

Heb je misschien een linkje?

La Gomera lijkt mij ook erg mooi, maar niet heel handig bereikbaar voor een week vakantie.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:56

Portimão, portugal!
Afbeelding

Dit is een van de stranden waar ik geweest ben (herken het aan de rotsen haha)

Mijn oom heeft daar zelf een appartementje met op 3 min afstand een grote supermarkt, tegenover het huis een nederlands restaurant, strand en boulevard op loop afstand en je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Is geen hotel, maar wel een fijn appartement, 2 badkamers, dak terras..
Ik weet niet zo wat hij ervoor vraagt, maar mocht je interesse hebben kan ik altijd vragen of hij het verhuurd.

Boek je je vlucht vroeg is ie rond die tijd nog lekker goedkoop, denk dat je nog niet in het hoogseizoen zit qua prijzen, en toen wij er waren (ook buiten hoogseizoen om) was het strand ook erg rustig.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:05

Malta is erg leuk, echter heb je niet veel mooie stranden. Ze zijn er wel, bijvoorbeeld Golden Bay & Riviera Bay. Ook in Mellieha zit een mooi lang zandstrand met helderblauw water. Het nadeel is dat de plaatsen daar omheen net iets minder zijn.

Mellieha zelf is wel een leuk plaatsje, maar wel erg rustig.. Wil je vanuit Mellieha naar een levendiger stadje ben je ook weer zo een halfuur onderweg met de bus!

Buggiba/Qawra is een leuk dorp, genoeg leuke restaurants en het is wat levendiger dan Mellieha. Alleen heb je hier alleen een klein zandstrandje. Mocht je vanuit hier naar een groter/mooier strand willen, dan ben je zo een halfuur onderweg met de bus...

Andere plaatsen als St Julians en Sliema zijn ook erg leuk, alleen heb je hier wel weer het nadeel dat het nog weer langer reizen is met de bus naar de mooie stranden.. In ST Julians ligt wel ST Georges Bay, maar ook dit is maar een heel klein strand.

Ook heb je bij het eiland Comino nog The Blue Lagoon. Prachtig helder blauw water, maar verwacht ook hier geen lange zandstranden. Er is maar een heel klein stukje strand, dat overladen is met toeristen. Al zal het in juni nog wel iets rustiger zijn..

Verder heeft Malta wel prachtige steden als Valletta, Mdina, de 3 steden en Marsaxlokk. Dus zeker een aanrader als je vooral ook veel wilt gaan zien. <3

Oja, mocht je een leuk appartement zoeken in Bugibba, kijk eens naar Appartementen Sunseeker! Prachtige appartementen, vriendelijke eigenaar, goede ligging en vorig jaar volledig gerenoveerd! :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:24

Is Lassi in Kefalonia echt herrie en verlichting of is het wel te doen? Met tui vind je daar voornamelijk hotels sommige wel op 500meter dat lijkt me wel wat. In corfu is de kans op regen een stuk groter dus toch maar naar Kefalonia aan het kijken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:55

Lassi is echt wel heel toeristisch. Niet mijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:09

moonsparkle schreef:
Is Lassi in Kefalonia echt herrie en verlichting of is het wel te doen? Met tui vind je daar voornamelijk hotels sommige wel op 500meter dat lijkt me wel wat. In corfu is de kans op regen een stuk groter dus toch maar naar Kefalonia aan het kijken.

Regen? Wanneer gaan jullie dan?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:12

1e week juni, 1e week september: beiden verregend in Corfu. Wij gaan er niet meer naartoe, het is er niet voor niets zo groen ;)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 22:24

Wij willen inderdaad in september

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:19

Ik volg stiekem, wij willen in dezelfde periode 8 dagen weg... heb jij een link van jouw hotel op Corfu, jolien?
Klinkt geweldig, en wij zijn er nog nooit geweest hihi

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 23:50

He Jolien, waarom niet Menorca? Een stuk minder toeristisch dan Mallorca en echt prachtig. Ik ben er afgelopen mei geweest en <3

Sardinie ben ik ook geweest (Alghero) en is absoluut de moeite waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:14

Muga schreef:
Ik volg stiekem, wij willen in dezelfde periode 8 dagen weg... heb jij een link van jouw hotel op Corfu, jolien?

Op booking.nl zoeken, is hotel Valley complex in Paleokastritsa.
Menorca is ook nog een idee. Ff kijken.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:24

Joolien schreef:
Muga schreef:

Op booking.nl zoeken, is hotel Valley complex in Paleokastritsa.
Menorca is ook nog een idee. Ff kijken.

Ik ga zoeken! Thanks!

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:29

Sardinie! Prachtige stranden en niet te toeristisch. Google maar eens :))

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 14:31

Joolien schreef:
moonsparkle schreef:

Regen? Wanneer gaan jullie dan?

Wij zijn ooit in aug naar Corfu geweest. Regen regen regen. Er waren zelfs mensen die een vlucht eerder naar huis wilden haha.
Hetzelfde hebben we op de Peleponessos gehad.
Op Kefalonia zijn we van die berg daar af gestort regent. Dus Griekenland heeft ook regen ;-)