Lowlands 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FelineNanet

Re: Lowlands 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:49

Dat ook sowieso. Als je een beetje grote tent hebt en je wilt over de brug dan moet je donderdag komen, dan heb je iig nog wat keuze.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 00:38

Wij gaan donderdag tegen de middag, camping 5 :j de vorige keer prima bevallen, en die pokkebrug went wel :')

Ik neem ook altijd oordopjes mee, een slaapmaskertje en lekker warme pyjama. De kleine uurtjes slaap die ik pak, zijn dan iig goed :')

Welke acts kijken jullie het meest naar uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 01:59

Ze hebben dit jaar sowieso alle campings etc omgegooid toch? Dacht dat mijn vrienden iig noodgedwongen ergens anders moesten staan omdat de campings niet meer op de normale manier ingedeeld worden.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 09:47

Volgens mij is camping 5 omgewisseld met 6+7, maar ik vind de plattegrond niet heel duidelijk. 1. 2, 3 + 4 zijn volgens mij nog hetzelfde

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 16:06

Hoop voor jullie lekker weer, ik ga wel in gedachte genieten.

Maar de tips. Tsja ivm voedselallergie veel eten mogen meenemen lactosevrij en meer allergie vrij eten weinig mogelijk. Ja frietjes en broodje doner :') de rest mocht ik niet hebben.

En de tip ga bij acai langs heel,goed plan, die smoothies zijn zo lekker. Kom meisje al jaren tegen op manana, zwarte cross en lowlands. Zij herkent mij inmiddels ook en begint al standaard aan mijn allergeen vrije smoothie, mag er een hebben. :P

Een andere wat betreft douchen (voordeel rolstoel douche is muntvrij maar daar heb je als gezonde niets aan) maar ga naar de sauna en hottubs. :D bootje over en daar eerst koud douchen. Dan warme hottub en sauna in. Zo lekker en heeft ons afgelopen keer fijn schoongehouden. <3 en gratis ook nog. ;) Handdoeken krijg je daar uitgedeeld.

Verder gaan altijd mee, goede tent, goed hoog bedje oordoppen (ook op festival terrein. Houd mijn oren graag heel en slaapt ook beter). Heel veel water en ranja. Drink geen alcohol dus dat is simpel zat. Idd fruit mee (bananen, appels) fruit reepjes en andere gezonde makkelijke snacks, bv studentenhaver knaagt lekker weg en is nog gezond ook. :j daarmee kom je fit en absoluut katervrij en gezond een festval door. Geen aanslag op je gezondheid, beter voor je geld en feestje bouwen kan nuchter ook heel erg goed.

Kortom eigenlijk leef ik volgens de tips van de blog, ben een verwoed festival ganger en slaap er ook nog eens meer dan goed en ok. :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 07:25

Ik heb nog nooit een Lowlands nuchter doorgemaakt. Inkakken is bijpakken!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 09:58

Alleen maar. Dat krijg je als niet drinker :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 16:15

Ik drink ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 16:38

lieveli schreef:
Ik drink ook niet.

_O-

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 16:48

Het weer gaat er steeds beter uit zien!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:42

lieveli schreef:
Ik drink ook niet.

_O- _O- _O- _O-

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:42

SophieFT schreef:

Serieus?? Dat zou geweldig zijn!! *\o/* *\o/*

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:08

Zou fijn zijn voor jullie als het weer een beetje meewerkt :j

Wat willen jullie graag zien?

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:11

Ja idd!

Frank Carter and the rattlesnakes, The Pretty Reckless, Mumford&Sons, Billy Talent,
te veel om op te noemen eigenlijk :P.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:18

Ik ga ook! Kaartjes besteld toen de line-up nog niet bekend was en heel erg blij.

Elbow staat op 1. Verder Editors, Bastille, Xambassadors, Kovacs,London Grammar, the Pretty Reckless, a blaze of feather, mumdford and sons, veel dans en theater.

Ik ga me wel vermaken!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:23

Hopen op beter weer! Ik ga er nu gewoon van uit dat het echt mega poedersuiker wordt, dan kan het alleen meevallen :Y)

Ik kijk heel erg uit naar Bastille en Nothing but Thieves, verder ben ik vrij blanco, gewoon lekker rondlopen en alles ontdekken :):)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:44

Bastille, m&s elbow, editors, first aid kit

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 10:45

Gulpje schreef:
SophieFT schreef:

Serieus?? Dat zou geweldig zijn!! *\o/* *\o/*

Toen ik gisteren keek wel, nu niet meer :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 09:03

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 11:19

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 12:27

Vorig jaar regende t ook af en toe maar was t nog te doen, ik kan mn kaplaarzen niet vinden dus ik hoop dat het mee valt.

Ik weet niet zo goed wat ik met de nieuwe openingstijd van de camping moet, eigenlijk niet zo chill. Want met de trein red ik het denk ik niet er om 9 uur te zijn dus rijd ik met vrienden mee (want we gaan met nogal een groep dus we willen wel een plek kunnen vinden)
Maar we passen niet met alle spullen in 1 auto dus een deel van mn spullen gaat met mn broer mee...
Lekker handig allemaal en ik ben ook al een week ziek.

Veder begin ik er nu wel zin in te krijgen ondanks dat ik met al mn spullen nu in Antwerpen gestrand ben xD wat een gedoe ook eigenlijk zo'n festival, waarom was dit ook alweer leuk? :roll: (afgelopen weekend ook al op Alcatraz in België gewerkt, ook regen maar gelukkig wel veel afgewisseld met zon)

Jullie je spullen al ingepakt? En gaan jullie ook allemaal al vroeg weg?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 12:30

corrina1994 schreef:
Vorig jaar regende t ook af en toe maar was t nog te doen, ik kan mn kaplaarzen niet vinden dus ik hoop dat het mee valt.

Ik weet niet zo goed wat ik met de nieuwe openingstijd van de camping moet, eigenlijk niet zo chill. Want met de trein red ik het denk ik niet er om 9 uur te zijn dus rijd ik met vrienden mee (want we gaan met nogal een groep dus we willen wel een plek kunnen vinden)
Maar we passen niet met alle spullen in 1 auto dus een deel van mn spullen gaat met mn broer mee...
Lekker handig allemaal en ik ben ook al een week ziek.

Veder begin ik er nu wel zin in te krijgen ondanks dat ik met al mn spullen nu in Antwerpen gestrand ben xD wat een gedoe ook eigenlijk zo'n festival, waarom was dit ook alweer leuk? :roll: (afgelopen weekend ook al op Alcatraz in België gewerkt, ook regen maar gelukkig wel veel afgewisseld met zon)

Jullie je spullen al ingepakt? En gaan jullie ook allemaal al vroeg weg?

Ik heb dus nog echt niks ingepakt :')
Wij gaan met een bus van event travel, komen dus pas in de middag aan.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 12:43

Wat een ellende Cortina! Succes nog met de reis!
Ik ben gisteravond terug gekomen van vakantie, heb snel gewassen bij mn ouders en alles over geladen van mijn tas naar mn backpack en koffer. Ben nu onderweg naar mijn kamer, om vervolgens daar weer alles uit te pakken en opnieuw in te pakken in mn backpack. Ook heel handig allemaal _O- _O- hele volksverhuizing. Ik heb mn jodphurs mee, ik kon mijn laarzen ook niet vinden inderdaad. Hopelijk valt het mee. Ik doe iig alles in plastic tassen in mn backpack, dan weet ik zeker dat alles droog blijft.

Wat voor tasje nemen jullie altijd mee het terrein op? Ik had altijd een rugzakje, maar dat mag niet meer, dus ik ben op zoek naar iets anders. Is een Heuptasje handig?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:10

Amyyy schreef:
Wat voor tasje nemen jullie altijd mee het terrein op? Ik had altijd een rugzakje, maar dat mag niet meer, dus ik ben op zoek naar iets anders. Is een Heuptasje handig?

Ik neem niet meer spullen mee dan wat er in mijn (broek)zakken past zonder al teveel te moeten proppen. Geen tas dus :j

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 13:21

@hilli, handig, alleen ik draag nooit broeken :') dus ik heb geen zakken. Dagelijks leven heb ik gewoon een klein tasje over mn schouder, maar met festivals vind ik dat echt zó vervelend, dus ik moet iets anders gaan verzinnen