Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirriezz schreef:Ik heb dit topic ook gevonden! Heb gisteren gehoord dat ik 'dit' jaar weer met mijn schoonfamilie mee mag op wintersport! Super gaaf!
We gaan naar Solden, Oostenrijk. Het is mijn tweede keer op wintersport, vorig jaar heb ik ook in het topic gereageerd, ging toen ook met de schoinfamilie. Het skigebied waar we nu naartoe gaan heeft lekker veel blauwe pistes. Wordt ik erg blij van, want rood was vorig jaar nog echt heel moeilijk (ik kwam wel de oversteek naar de volgende blauwe piste over, maar dat was het dan ook)
Toevallig was het wintersport outlet hier in de buurt, dus ik heb meteen een nieuwe (of eigenlijk eerste fatsoenlijke) skibroek gekocht! Zal binnenkort even een plaatje zoeken. Het is zo eentje met bretels, heel lekker warm
Mijn schoonvader vind dat ik ook wel kan kijken voor skischoenen en ski's. Die laatste vind ik niet zo handig, denk dat er de komende jaren nog veel gaat veranderen (hopelijk omdat ik verbeter), maar skischoenen lijkt me wel handig eigenlijk.
Heeft iemand daarover misschien tips? Ik heb maar een maatje 38, maar een relatief brede voorvoet, hoge wreef en geen dunne kuiten. Weet helaas niet meer wat ik vorig jaar gehuurd had (kan het ook niet zien op foto's), die schoenen zaten toen wel heel fijn!