Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MZorro schreef:Veel plezier hoor!
Is de temperatuur een beetje aangenaam om in te werken?
WildDreams schreef:MZorro schreef:Veel plezier hoor!
Is de temperatuur een beetje aangenaam om in te werken?
Dankje! Gisteren was het 38 graden dus eigenlijk veel te heet jaMaar vandaag is het veel kouder en bewolkt, dus gelijk hopen dat de paarden niet te fris zijn.
Ik heb het gewoon koud met mn jas aan, gister liep ik te zweten met alleen een shirtje
[ [url=m/fHHFAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De komende weer is er ook continu regen en slecht weer verwacht
Joy_Mennings schreef:Ik volg je verhaal ook. Hoop zoiets ooit nog eens te kunnen doen!
kitlover schreef:Balen dat het weer zo tegenzit... Veel succes met je ritten!
lobkew schreef:38 graden, die warmte daar is zeker heel anders?
MZorro schreef:WildDreams schreef:Dankje! Gisteren was het 38 graden dus eigenlijk veel te heet jaMaar vandaag is het veel kouder en bewolkt, dus gelijk hopen dat de paarden niet te fris zijn.
Ik heb het gewoon koud met mn jas aan, gister liep ik te zweten met alleen een shirtje
[ [url=m/fHHFAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
De komende weer is er ook continu regen en slecht weer verwacht
Oeeh 38 graden is wel warm ja! Ik zelf heb het liever wat frisser dat ik me er goed op kan kleden dan zo warm dat je bij je eerste stap alweer dorst hebt![]()
Maar regen is ook geen pretje!
Sanguine schreef:Wat ontzettend gaaf zeg! Zie dit topic nu pas. Ik ga ook zeker volgen. Slaap lekker straks!
CastaMickey schreef:Ik ben hittebestendig, alleen niet met dingen uit de oven halen. Verder vind ik een graad of 40 een heerlijk temperatuurtje om te gaan rijdenMet 25 heb ik het echt nog wel koud hoor haha
countrygirl schreef:@CastaMickey: als het 40 graden is hier (ja, ik woon ook in de Alentejo - Portugal, maar meer aan de zuid/westkust) krijg je mij niet op een paard! Ik vind dat echt veels te heet. 's morgens zou nog kunnen, maar rond het middaguur wordt het veels te warm. Ik weet niet waar je precies ziet WildDreams? Wij zowat tegen Melides (kust) aan.... De komende dagen wordt het zeker flink koeler!
Leuke foto's maak je.... mooie paarden! Veel plezier daar!
Maureen95 schreef:Wow. Das anders dan hier in NL. Hier is het nu 25 graden
Paris_ schreef:Jeetje wat een supervette ervaring, je verhaal leest lekker weg omdat je er zelf zo enthousiast over bent.
Hoop zelf ooit ook zoiets als (vrijwilligers)werk te kunnen doen voor een bepaalde periode, want een paardenstage sluit niet echt aan op de studie die ik ga volgen.
Ik ga je topic volgen!
Paris_ schreef:WildDreams, ik ga toegepaste psychologie studeren, heeft dus echt niks met paarden te maken helaas.
Gave foto's, mooi sfeertje zit erin.
Denise_Storm schreef:Ooooooo wat gaaf dat ik dit tegenkom! Dit is bij Meike toch? Ik mag in Augustus komen! O wat leuk, ik ga snel dit hele topic doorlezen!