Ervaringen safaripark beekse bergen of andere dierentuin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sem_

Re: Ervaringen safaripark beekse bergen of andere dierentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 11:27

Ach wat leuk. :D Beekse Bergen ben ik ook geweest vorig jaar, leuk park. :j
Ik heb zojuist kaartjes gekocht voor Diergaarde Blijdorp voor aanstaande vrijdag. Ben benieuwd!

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 11:28

Beekse Bergen vond ik heel erg leuk! Mooie verblijven en die safari die je met je eigen auto kan doen is heel leuk om dicht bij de dieren te kunnen komen.
Maandag ben ik in Burgers' Zoo geweest, ook een mooie dierentuin al vond ik sommige verblijven best wel klein of qua inrichting niet heel uitdagend voor de dieren die erin zaten. :o
Ouwehands had ik vroeger een abbo op, is al wel wat verouderd maar blijft leuk. :)

Wil zelf nog een keer naar Wildlands, schijnt ook mooi te zijn.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 14:32

Ik kom het topic omhoog gooien.
Las hier al 2x Pairi Daiza, iemand die daar zijn of haar ervaringen over wilt vertellen?

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 12:54

Het is er heel groot, super mooi opgebouwd, veel dieren in super mooie verblijven.
Kan er niets negatief over zeggen...

Afbeelding

mikaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:19

we zijn een maand geleden naar burgers zoo geweest. was er een jaar of twintig geleden voor het laatst geweest. mooie dieren tuin maar we waren om 9.30 uur binnen en om 15 uur echt wel klaar en hadden alles gezien.

vorige week zaterdag naar wildlands geweest. wauw, wat hebben we een prachtige dag gehad. zoveel te zien. was beetje huiverig na het lezen van de recencies maar het was de bijna 3 uur durende reis meer dan waard. ook vonden wij het helemaal niet kinderachtig, daar lijkt het wel een beetje op als je de site bekijkt. zeer zeker de moeite waard. we zijn er van 10-18 uur geweest en hadden best nog wat extra tijd kunnen gebruiken.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:36

Wij zijn een paar weken terug naar artis geweest maar dat is echt enorm verbeterd en ze zijn nog meer aan het veranderen

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:49

Voor de vogelliefhebbers is Veldhoven Zoo ook een erg mooie dierentuin/vogelpark.
Zijn er geweest toen het nog niet officieel open was omdat ze aan het verbouwen waren, maar wij vonden het erg mooi. Vogels hadden veel ruimte.

Firebug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:25

Ik heb aan het begin van de zomer een paar weken in gaiazoo rond gelopen om onderzoek te doen naar de zichtbaarheid van de dieren en vind het een erg leuke dierentuin! Vrij grote verblijven en er is wel moeite gedaan om het voor de dieren leuk te maken. Vooral de verblijven waar je doorheen kunt lopen (doodshoofdapen en verschillende soorten vogels) vond ik leuk.