Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gillbo schreef:SimoneeM schreef:Ik denk dat deze tips vooral komen door mensen die als tip geven kinderen te laten rondlopen, maar dat misschien niet zo handig is.
Dat je een kind niet altijd rustig kunt houden in een vliegtuig kan ik goed snappen
Rond lopen wordt iedereen aangeraden op lange vluchten
Palmera schreef:@Lente: ben ik met je eens. Ik vlieg niet vaak of lang, maar per retourvlucht maak ik het iedere keer 1x mee dat imo een kind aan zijn lot word overgelaten. En moeders/vaders op de tablet met de oordoppen in. En nee, dan is het niet raar dat andere passagiers zich ergeren aan het gebrul.
Palmera schreef:@Lente: ben ik met je eens. Ik vlieg niet vaak of lang, maar per retourvlucht maak ik het iedere keer 1x mee dat imo een kind aan zijn lot word overgelaten. En moeders/vaders op de tablet met de oordoppen in. En nee, dan is het niet raar dat andere passagiers zich ergeren aan het gebrul.
Keet schreef:We zitten voornamelijk midden in het vliegtuigdenk dat hij het gewandel van het personeel al fantastisch vind
![]()
Mij lijkt zo lang een kind op schoot verschrikkelijk maar komt omdat wij beide lang zijn.
mairead schreef:Keet schreef:Kreeg de tip vandaag voor van die autoraam stickertjes. Die plakken ook op kunststof en kan je er makkelijk afhalen.
En ik kan je vertellen dat cabinepersoneel/schoonmaak niet blij wordt van welk soort stickers dan ook.
BloemBloem schreef:Weet je wat het hele probleem is... mensen kunnen NIETS meer
van elkaar hebben! Of dit nou kinderen, ouderen, buitenlanders of volwassenen zijn.
Heb wat voor elkaar over, of dit nu tijdens een vlucht, een treinreis of voor mijn part in de rij van de kassa is, het zou de wereld en het leven een stuk leuker maken
Olikea schreef:Wij hebben 1x gevlogen met onze zoon . Die was toen 15 maanden. Ik vond het een drama.. eerst was hij rustig.. en ik wou hem (borst ) voeden, maar moest daar mee stoppen van de stewardess. Zou storend zijn voor anderen.. Dus een kind wat over de zeik was. Huilen, krijzen, gillen. Niet leuk. Voor hem niet, voor ons niet en voor de mede passagiers niet. Uiteindelijk toch gedaan, ondanks het commentaar van die troelas.
Daarna viel meneer lekker in slaap.
Ik heb besloten niet meer met hem te vliegen tot hij wat groter is. We gaan op auto vakantie.