Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ontbijt, lunch en avondeten zijn dan hetzelfde formaat maaltijden
SusanH schreef:Ik spreek geen woord Frans, dus vind Frankrijk geen leuk vakantie land. Als ze merken dat je geen Frans spreekt en het ook niet goed verstaat wordt je als een soort halve gare behandeld. Meest gastvrije land waar ik tot nu toe geweest bent vond ik Ierland. Zulke lieve mensen wonen daar.
Ik kan een brood kopen bij de bakker, maar verder dan 'je suis tombé dans le grotte' 'mal avec *wijst naar buik*'. Puntje bij paaltje heb ik hoge dosis paracetamol voorgeschreven gekregen terwijl ik daar niet tegen kan maar uitleg wou niet meer hahahaha
Esther_ schreef:Ik vind kamperen geweldig, maar de laatste jaren niet meer gedaan ivm slecht slapen op een luchtbed. Maar het blijft kriebelen. Iemand een tip voor een goed bed in de tent?
Nog een vakantietip, maak van katoen of oude handdoeken een waszak. Hier kan de vuile was in. Ik vind het in vuilniszakken altijd zo stinken.
Bah! Wat ben ik blij met ons eigen wctje! We kunnen niet recht staan in het wc hokje, kont keren gaat ook lastig, maar het is iig schoon en droog
). Mijn man hoopt wel ooit internationaal te mogen starten, dan moeten we nog maar eens kijken hoe we het hele spulletje mee krijgen. Maar eerst maar eens zien of ze samen zo ver gaan komen.