Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:Ik ben een beetje fan van Enkhuizen geworden, heb daar geslapen in een erg leuke, betaalbare B& B.
Gecombineerd met een bezoek aan het Zuiderzeemuseum. Ik was oprecht verrast, misschien leuker dan Volendam. Grote haven er ook bij en goed te combineren met zaanse schans, waddeneilanden etc..
Den Bosch is denk ik ook erg leuk, boottochtje maken.
Shadow0 schreef:Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat het idee dat je op zo'n klein kluitje drie landen hebt best bijzonder is als je nergens een landsgrens hebt en op een gigantisch eiland woont, wat duizenden kilometers alle kanten op gewoon Australie blijft.
En groot gelijk: je kunt niet alles doen in een paar dagen, maar het klinkt leuk, en je hebt een aantal belangrijke dingen van Nederland zeker gehad dan
anneliesdj schreef:Shadow0 schreef:Ja, ik kan me heel goed voorstellen dat het idee dat je op zo'n klein kluitje drie landen hebt best bijzonder is als je nergens een landsgrens hebt en op een gigantisch eiland woont, wat duizenden kilometers alle kanten op gewoon Australie blijft.
En groot gelijk: je kunt niet alles doen in een paar dagen, maar het klinkt leuk, en je hebt een aantal belangrijke dingen van Nederland zeker gehad dan
Maar als je hier een keer de grens over rijd en ziet dat er niets veranders is de lol daar toch ook vanaf? Hoewel het natuurlijk wel een mooi verhaal is voor thuis. Goh weet je wat ze daar doen joh?!