Bungalow: Center Parcs of Roompot?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bungalow: Center Parcs of Roompot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:20

Ik ga al jaren naar Landal maar ben echt nog nooit privéhuisjes tegengekomen. Ben wel benieuwd op welke parken dat is! (Ga zelf altijd richting Overijssel en Drenthe). Wel parken die van oudsher al Landal zijn (voorheen Aegon).

Bovendien heb je dat bij CP ook, die verkopen huisjes om hun eigen te kunnen renoveren :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:47

M_D_H schreef:
Wij hebben vaak een luxe huisje. Heerlijk en naar mijn mening ook luxer als de VIP huisjes van CP.
De sauna zit in het huisje zelf (wat ik persoonlijk erg fijn vind) en vaak heb je ook een zonnebank en een bubbelbad. Als je geluk hebt heb je naast een bubbelbad ook een massagedouche <3.

In de VIP huisjes van CP Vossemeren heb je ook een sauna in het huisje net als een whirlpool bad en massagedouche. Een zonnebank hoeft van mij niet zo want ik vind mijn gezondheid belangrijker dan een kleurtje op mijn huid :D

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 14:56

Nooit meer ROOMPOT voor ons... Wij zaten in kamperland, nou, ik ben kokhalzend het zwembad uitgelopen... Haren, lucht... Brrrrr...

Gaan over twee weken een midweek naar port zeelande in een vip cottage... Mag hopen dat dat beter bevalt...

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 15:03

Centerparks vind ik zelf helemaal prima, wel wat aan de 'dure' kant naar mijn idee.
Roompot zijn we 1 keer geweest, dit was in Duitsland. Maar dit nooit meer. Kachel deed het niet, maakte niks uit, was op te lossen. Stoelen waren kapot, kan ook gebeuren..
Maar overal in het huisje zaten Zilvervisjes, en brrrr, wat gruwel ik daarvan. Het idee dat ze in je bed zaten, naast je zaten terwijl je aan het douchen was, in de lampen, op de muren. Overal zaten die beesten. En als je die eenmaal hebt, kom je er niet vanaf. Dus helaas hebben wij er thuis ook nu 2 gevonden...

Landal kan ik alleen maar aanraden. Blijft top, ookal verschilt het toch per plaats natuurlijk.

De privéhuisjes van Landal zijn vaak in andere landen. In Oostenrijk zie ik die vaak bijvoorbeeld.