Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:ilaan schreef:Zwarte cross wel! GelreDome niet. Voel er niet zoveel voor. Komen een hoop mensen die normaal nog nooit hebben zien spelen en dan moet het nu ineens gebeuren. Nee heb ze nog in Lochem en op de Zc gezien, was mooi zo!
Haha en dat is erg dat mensen, die nooit normaal hebben gezien, nu wel naar t Gelredome gaan?even serieus
Avondje gehad! Super sfeertje, toiletruimtes waren in overvloed, betaalbaar, knappe venten en goed geluid. Zwarte Cross in Arnhem. Alleen geen Grolsch. Zonde
ilaan schreef:Oh je voelt je aangesproken?![]()
Toch vaak een ander slag volk met een andere definitie van gezelligheid![]()
Mijn mening, mijn keuze. Even serieus waar maak je je druk om
eenitraM schreef:ilaan schreef:Oh je voelt je aangesproken?![]()
Toch vaak een ander slag volk met een andere definitie van gezelligheid![]()
Mijn mening, mijn keuze. Even serieus waar maak je je druk om
Ja, je zegt rare dingen en jij slaat overigens helemaal de plank mis. Ik proef hier een bepaalde jaloersie. Jammer!
Relaxed schreef:eenitraM schreef:
Ja, je zegt rare dingen en jij slaat overigens helemaal de plank mis. Ik proef hier een bepaalde jaloersie. Jammer!
Ik zie niet helemaal waarom je jaloezie proeft? Zo makkelijk om dat er altijd maar weer bij te halen...Ilaan geeft alleen maar aan waarom zij niet heen ging.. Laat dr dat lekker zelf weten..
x_Rebecca schreef:Het gaat wel hard, maar ze hebben vooral ook een nieuw systeem.
Voorgaande jaren was gewoon elk kaartje dat voor 1 januari werd gekocht met de 'grote denkers' korting.
Dit jaar hebben ze van elke kaartsoort 10.000 beschikbaar gesteld als grote denkers kaarten, dus voor lage prijzen. Het kan best zijn dat er nu normaal al wel veel meer kaartjes verkocht waren, maar dat werd niet echt bekend gemaakt.
Nu er maar 10.000 beschikbaar zijn denk ik wel dat ook volgend jaar de kaartverkoop nog harder zal gaan, omdat iedereen zo'n lekker goedkoop kaartje wil.