Kroatië 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

OliLau

Re: Kroatië 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 20:54

Soms zie je ze ook wel overdag. Maar sochtends wanneer het rustig is op zee kun je ze door het gladde water het best zien. Het is gewoon toeval en geluk hebben

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 09:38

Iemand bekend met Camping Strasko op het eiland Pag? Ik ben nog steeds aan het bedenken waar we heen gaan in september.. Volgens mij is Pag wel bruisend, of niet? Ik hoef geen party-vakantie maar het is wel zo leuk als je in een restaurantje gaat eten dat je niet de enige gast bent :D

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:10

finnens schreef:
Elias93 schreef:
Mijn vriend en ik willen dit jaar in september naar kroatie met de auto maar vroegen ons af wat dat ongeveer zou gaan kosten. de auto rijd ongeveer 1 op 14 en we komen uit op 1300 km. we kunnen de brandkosten wel berekenen maar we konden niet goed vinden wat de tolwegen en vignetten samen zouden gaan kosten. Dus.. weet iemand toevallig wat het ongeveer kost aan tolwegen en/of vignetten als we tussen porec en rovinj gaan zitten?

Je hebt vignetten nodig in Oostenrijk en in Slovenië, mocht je daar doorheen gaan. Vignet voor Oostenrijk betaal je 20 euro voor wanneer je twee weken gaat. Als je langer gaat moet je dus twee vignetten van 20 halen.. Slovenië was 28 euro voor een maand. Dacht dat je geen vignetten nodig hebt voor Kroatië, wel tol, maar dat waren kleine bedragen.

Weet je zeker dat het zo zat? Wij zijn voor 2 weken naar Kroatië geweest, volgens mij hebben we de vignet voor oostenrijk van te voren gekocht, deze zijn per week dus we hadden er 2 nodig. De vignet voor Slovenië hebben wij in Oostenrijk bij een tankstation, deze is per maand dus daarbij hadden we er aan 1 genoeg.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 10:55

Wij hebben twee weken geleden een vignet van 6 dagen gehaald bij het eerste benzinestation wat we tegen kwamen in Slovenie voor 8 Euro.

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 11:08

Mjetterd :
nu je het zegt, vignet van Oostenrijk was voor 10 dagen. Wij hadden er twee nodig omdat we drie weken in slovenie bleven, eentje voor heen reis en eentje voor terugreis. Slovenië inderdaad een maand.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:14

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 12:01

Ben ik dan de enige die geen leuke ervaring heeft gehad in kroatie?

Wij zaten in een hotel in pula, geen airco en de bedden waren zwaar klote, zeker als stelletje zijnde.
De mensen overal waren erg onvriendelijk en onbeschoft bijna, niet behulpzaam of meedenkend.
Onze handdoeken waren weggehaald bij het zwembad en die moesten op de hoop "gevonden" liggen en anders niet.
Als je vragen had waren ze erg kortaf, overal waar we ook kwamen.
En dan het parkeren, jeetje wat een chaos!
Maargoed, voor ons geen kroatie meer.

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:02

Ik heb alleen maar goede ervaringen, lieve, vriendelijke en hartelijke mensen! Dit jaar naar Frankrijk geweest en heb besloten dat ik nooit meer iets anders wil dan Kroatie!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:10

Ik herken het onbeschofte, ongeïnteresseerde en onvriendelijke wel! Zeker bij sommige restaurants :P Maar dat interesseert mij nooit zo eigenlijk. Kan me voorstellen dat het wel vervelend is als de hotelmedewerkers zo zijn, maar ik ga sowieso liever niet naar hotels oid op vakantie. Doe mij maar een camping!