Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Hoop toch op droog weer als we gaan.
Regen heb ik thuis ook.
Iemand een idee wat de prijzen zijn van boodschappen en uit eten gaan?
Is Italie/Toscane veel duurder dan Nederland?
Ilsevdberg schreef:Ik zit nu in het zuiden van italie aan de adriatische kust (martinsicurio), heeerlijk ♡
In toscane kun je hele mooie buitenritten maken, dat heb ik vorig jaar fedaan, 2 uur lang door de bergen en door de fruitgaarden (?) En we mochren ook fuit plukken en opeten
lies1998 schreef:Heeft iemand toevallig weleens in de buurt van het Gardameer gereden?
Detroit schreef:lies1998 schreef:Heeft iemand toevallig weleens in de buurt van het Gardameer gereden?
Echt aan het gardameer niet.
wij hebben dit jaar een rit gedaan bij Spia d'italia in lonato voor 25 euro p.p. reden naar een plek met echt fantastisch mooi uitzicht.kan later wel een foto uploaden; internet is me nog net iets te duur in t buitenland nu.
Volgend jaar willen we naar paradiso ranch, dat ligt meer richting de monto baldo. Vriendlief heeft alleen nog niet zoveel ervaring en we gaan er vanuit dat het daar een stuk bergachtiger is. Willen wij volgend jaar doen.
Edit: kan er vanavond/morgen wel meer noemen. Heb een lijst met stallen gekregen, omdat vriendlief graag 3 weken op vakantie wil in de toekomst en ik niet zolang zonder paard wil. Zijn wel allemaal omgeving lazise.